Luksusowe i popularne marki oraz oferta usług kosmetycznych dostępnych na 320 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej czekają od 20 marca na klientów nowej perfumerii Douglas w lubelskim centrum handlowym. To drugi sklep Douglas w Lublinie i pierwszy, w którym dostępna będzie Szkoła Makijażu oraz gabinet SPA.
Na szczególną uwagę w asortymencie nowego sklepu zasługują marki dostępne wyłącznie w Douglas, m.in. Clarins, Kanebo, Collistar i Rouge Bunny Rouge. Każdy, kto odwiedzi perfumerię na lubelskim Atrium Felicity, będzie mógł skorzystać z bezpłatnego makijażu, atrakcyjnych ofert z prezentami dodawanymi do zakupów, indywidualnych konsultacji oraz praktycznych warsztatów w Szkole Makijażu. To pierwsza taka szkoła w Lublinie i szósta w Polsce. W nowej perfumerii działać będzie też nowoczesny gabinet SPA oferujący usługi kosmetyczne wykonywane w oparciu o dowolnie wybraną przez klienta markę z asortymentu sklepu.
-
Stawiamy na consumer experience, czyli wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Dlatego w lubelskim Atrium do dyspozycji klientów oddajemy intuicyjną nawigację po sklepie, nowoczesny design oparty na oświetleniu LED, a przede wszystkim kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów. Wiemy, że dokładnie te obszary nasi klienci cenią najbardziej – mówi Agnieszka Mosurek-Zava.
Strategia inwestowania w obsługę klienta przynosi wymierne efekty. Drugi rok z rzędu w badaniu Daymakerindex firma otrzymała najwyższą ocenę za jakość obsługi klienta w polskim handlu detalicznym. Douglas z wynikiem na poziomie 97% pokonał 155 innych sieci handlowo-usługowych z 19 różnych branż.
Nowa perfumeria Douglas w Lublinie jest już 109. sklepem Douglas w Polsce. W ciągu ostatnich 3 miesięcy portfolio firmy powiększyło się o nowe lokalizacje w Krakowie, Elblągu i Łomży. Oznacza to, że Douglas jest największą siecią perfumerii w Polsce, obecną już w 55 miastach. Równolegle do ekspansji handlu stacjonarnego, firma rozwija sklep internetowy, który jest pierwszą w pełni autoryzowaną perfumerią online w Polsce.
Tagi: