Marka home&you, należąca do polskiej spółki BBK SA, jest obecna na polskim rynku od 2006 roku. Jej salony znajdują są zarówno w największych centrach handlowych w Polsce, takich jak: łódzka galeria handlowa przy ulicy Drewnowskiej 58, warszawskie centrum handlowe przy alei Jana Pawła 82, krakowskie centrum handlowe znajdujące się przy ulicy Kamieńskiego 11 czy Silesia City Center w Katowicach, jak i w wielu mniejszych miejscowościach. Wraz z początkiem marca sieć powiększyła się o kolejny – setny już – salon. Lokal o powierzchni 396 m kw. otwarto w nowo powstałym centrum handlowo-rozrywkowym Tarasy Zamkowe w Lublinie.
–
Setny salon home&you to ukoronowanie 9 lat naszej obecności na rynku i zarazem potwierdzenie, że marka zyskała sobie ogromną sympatię i cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów. Z roku na rok zauważamy coraz większe zainteresowanie aranżacją wnętrz, kulinariami czy oryginalnym designem domowych dodatków – a w to wszystko wpisuje się oferta home&you. Mamy nadzieję, że kolejna dekada będzie dla marki równie udana – mówi Magdalena Szarejko, specjalista ds. marketingu home&you.
Oferta home&you to bogaty wybór akcesoriów, dekoracji i dodatków wyposażenia wnętrz. Dostępne są także kolekcje sezonowe, specjalne linie artykułów dla dzieci, jak np. seria Disney, oraz strefa z prezentami. Każdy salon podzielony jest na pięć głównych działów tematycznych: salon, kuchnia, jadalnia, łazienka i sypialnia. W 2012 roku uruchomiony został również sklep online.
Tagi: