Wizerunek, strategia, email marketing, Social Media, branding - to tylko kilka z wielu przykładów prezentowanych zagadnień. Najlepsze case study z rynku, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, projekty marketingowe, trendy, e-commerce – wszystkie obszary dotyczące branży odzieży, obuwia i bielizny na jednej specjalistycznej konferencji „100% retail & fashion”.
-
W nadchodzącej edycji skupimy się na najbardziej gorących tematach tego roku – zapewniają organizatorki wydarzenia. Będzie mowa o rosnącym potencjale Snapchata na przykładzie case study marki Sinsay, a także instagramowym sukcesie młodego odzieżowego biznesu Kukukid. Ponadto będzie można posłuchać o nowych technologiach: popularnych ostatnio Beaconach, narzędziach monitorujących internet, czy darmowych kampaniach w tzw. sieciach afiliacyjnych. Dla osób ceniących zwięzłość, przygotowano szkołę budowy strategii marki w pigułce (Diverse) oraz wiele praktycznych porad dotyczących ekspozycji towaru w miejscu sprzedaży. Nie zostanie pominięty również sektor e-commerce przedstawiając skutecznie konwertujące sklepy online. Nie zabraknie wystąpień z zakresu skutecznego mailingu, identyfikacji, stylizacji i wizerunku w sesjach zdjęciowych oraz ciekawych case study z rynku.
-
Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań gotowych do adaptacji w każdej marce sektora odzieżowego. Dobieramy tematykę konferencji tak, aby prezentowane zagadnienia były interesujące nie tylko dla największych marek na rynku. Mając wieloletnie doświadczenie, w retail & fashion znamy możliwości, ale też problemy, firm z tego sektora. Wykłady dedykujemy przede wszystkim średnim i małym firmom, które nie dysponują dużymi budżetami marketingowymi, a poszukują skutecznych narzędzi promocji – mówi Magdalena Jasińska, organizatorka konferencji. -
Zależy nam, aby nasze wydarzenie było dużą dawką wiedzy oraz kontaktów, które ułatwią realizację marketingowych i sprzedażowych celów w firmie. Krótko mówiąc, chcemy powtórzyć sukces pierwszej edycji – stwierdza Sabina Klechowicz, także organizatorka wydarzenia. -
Parafrazując poprzednich uczestników – twoja marka po tym wydarzeniu nie będzie już taka sama – dodaje.
Główną areną wydarzenia jest Sopot. Nie bez powodu wybrano właśnie to miasto, kojarzone nie tylko z wypoczynkiem, plażą i morzem, ale również biznesem, sztuką, designem i modą. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, to idealne tło dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej. Warto wspomnieć, że o artystyczną ekspozycję wydarzenia zadba firma Real Line Mannequins, która zaprezentuje najnowsze trendy manekinów na świecie.
Ważnym elementem „100% retail & fashion” jest także niebywała szansa wymiany kontaktów biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się profesjonalna sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna trenerka i coach sprzedaży autentycznej. Organizatorzy proponują przedłużenie networkingu również na wieczór – tym razem afterparty w klubie Atelier nad samym morzem.
100% retail & fashion
8-9 października 2015 r.
Sopot, hotel Sofitel Grand Sopot
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. portal
Galeriehandlowe.pl oraz magazyn
Galerie Handlowe.
Więcej informacji na: www.retailandfashion.pl