100% retail & fashion - convent marketingowy dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-08-07 | 09:24
Już po raz drugi, w dniach 8-9 października 2015, w Sopocie, odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Poruszane tematy obejmą szerokie spektrum zarządzania marką „fashion”.
Wizerunek, strategia, email marketing, Social Media, branding - to tylko kilka z wielu przykładów prezentowanych zagadnień. Najlepsze case study z rynku, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, projekty marketingowe, trendy, e-commerce  – wszystkie obszary dotyczące branży odzieży, obuwia i bielizny na jednej specjalistycznej konferencji „100% retail & fashion”.
- W nadchodzącej edycji skupimy się na najbardziej gorących tematach tego roku – zapewniają organizatorki wydarzenia. Będzie mowa o rosnącym potencjale Snapchata na przykładzie case study marki Sinsay, a także instagramowym sukcesie młodego odzieżowego biznesu Kukukid. Ponadto będzie można posłuchać o nowych technologiach: popularnych ostatnio Beaconach, narzędziach monitorujących internet, czy darmowych kampaniach w tzw. sieciach afiliacyjnych. Dla osób ceniących zwięzłość, przygotowano szkołę budowy strategii marki w pigułce (Diverse) oraz wiele praktycznych porad dotyczących ekspozycji towaru w miejscu sprzedaży. Nie zostanie pominięty również sektor e-commerce przedstawiając skutecznie konwertujące sklepy online. Nie zabraknie wystąpień z zakresu skutecznego mailingu, identyfikacji, stylizacji i wizerunku w sesjach zdjęciowych oraz ciekawych case study z rynku.
- Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań gotowych do adaptacji w każdej marce sektora odzieżowego. Dobieramy tematykę konferencji tak, aby prezentowane zagadnienia były interesujące nie tylko dla największych marek na rynku. Mając wieloletnie doświadczenie, w retail & fashion znamy możliwości, ale też problemy, firm z tego sektora. Wykłady dedykujemy przede wszystkim średnim i małym firmom, które nie dysponują dużymi budżetami marketingowymi, a poszukują skutecznych narzędzi promocji – mówi Magdalena Jasińska, organizatorka konferencji. - Zależy nam, aby nasze wydarzenie było dużą dawką wiedzy oraz kontaktów, które ułatwią realizację marketingowych i sprzedażowych celów w firmie. Krótko mówiąc, chcemy powtórzyć sukces pierwszej edycji – stwierdza Sabina Klechowicz, także organizatorka wydarzenia. - Parafrazując poprzednich uczestników – twoja marka po tym wydarzeniu nie będzie już taka sama – dodaje.
Główną areną wydarzenia jest Sopot. Nie bez powodu wybrano właśnie to miasto, kojarzone nie tylko z wypoczynkiem, plażą i morzem, ale również biznesem, sztuką, designem i modą. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, to idealne tło dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej. Warto wspomnieć, że o artystyczną ekspozycję wydarzenia zadba firma Real Line Mannequins, która zaprezentuje najnowsze trendy manekinów na świecie.
Ważnym elementem „100% retail & fashion” jest także niebywała szansa wymiany kontaktów biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się profesjonalna sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna trenerka i coach sprzedaży autentycznej. Organizatorzy proponują przedłużenie networkingu również na wieczór – tym razem afterparty w klubie Atelier nad samym morzem.
100% retail & fashion
8-9 października 2015 r.
Sopot, hotel Sofitel Grand Sopot

Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. portal Galeriehandlowe.pl oraz magazyn Galerie Handlowe.
Więcej informacji na: www.retailandfashion.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-11-28 do 2015-12-23

100% retail & fashion - convent marketingowy dla marek odzieżowych, obuwniczych i bieliźnianych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.