Jak Internet zmienił reklamę?

2017-05-25 | 09:00

Digitalowa transformacja, a wraz z nią nowe struktury, narzędzia, wielokanałowość kontaktów z klientami i pozostałymi interesariuszami powodują, że nowego znaczenia nabiera zintegrowana komunikacja. Nadaje wizerunkową spójność i „na radarze” ma dbałość o reputację. Silne osadzenie w strategii marki, jej idei, wartościach, pozostające w ścisłym związku z kulturą organizacji, autentycznością relacji i integralnością są ważnym elementem w cyfrowym ekosystemie. Szczególną pozycję zajmują w nim pracownicy. W erze cyfrowej ich rola niepomiernie rośnie, zarówno jako ambasadorów marki, jak i krytyków, których głos odbija się szerokim echem w społecznościowych mediach.

Wykorzystanie więc pełnego potencjału, jakie niosą nowe technologie wymaga zmian w całych organizacjach nie wyłączając ich kultury i modelu przywództwa.

CMO w roli głównej

Rozwój nowych technologii rozepchnął już ramy marketingowego mixu. CMO ma szansę stać się inicjatorem cyfrowej transformacji w firmach. Jego sojusznikiem i wsparciem w tym niełatwym procesie może być zewnętrzny doradca, doświadczony w zarządzaniu zmianą w różnych branżach, zorientowany w najnowszych trendach technologicznych, modelach zarządzania, łączący to ze strategicznym myśleniem o biznesie i jego perspektywach. Powodzenie misji CMO zależy jednak od autentycznego wsparcia i pełnego zrozumienia ze strony zespołu zarządczego organizacji, by digitalowa transformacja nie ograniczyła się do jednego obszaru marketingu. Musi objąć całe organizacje. Taka holistyczna zmiana otworzy przed nimi w czasach zawirowań nowe szanse dla rozwoju biznesu.

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: Pixabay.com Źródło: Deloitte

Jak Internet zmienił reklamę?

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.