W piątek 3 marca w Centrum Handlowym Rondo wystartowała loteria „Kulkomat”, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody m.in. biżuteria, sprzęt elektroniczny, kosmetyki oraz karty podarunkowe na zakupy w sklepach obecnych w Rondzie. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 złotych, aby dać sobie szansę na wygraną. Zabawa potrwa do 19 marca 2017 roku.
Najnowsza loteria ma na celu nagradzanie klientów, którzy zrobili zakupy na terenie Ronda. W specjalnym Kulkomacie znajduje się 25 000 kapsuł z kuponami promocyjnymi, za którymi kryją się nagrody natychmiastowe. Aby otrzymać możliwość wylosowania szczęśliwej kulki, wystarczy w dniach 3-19 marca zrobić zakupy za minimum 100 złotych (sumują się maksymalnie 3 paragony z jednego dnia) i okazać paragon hostessie, która umożliwi wylosowanie z Kulkomatu kapsułki, która zawiera informację o nagrodzie natychmiastowej, jej braku lub możliwości dodatkowego losowania kulki. Do wygrania 400 kart przedpłaconych o wartości 50 złotych oraz karty podarunkowe do salonów obecnych w Rondzie i nagrody rzeczowe m.in. biżuteria, kosmetyki czy sprzęt elektroniczny.
Nagrodą główną w loterii „Kulkomat” jest karta podarunkowa o wartości 1000 złotych. Aby powalczyć o nagrodę główną, wystarczy w okresie trwania loterii, czyli od 3 do 19 marca, – po wylosowaniu kapsułki z Kulkomat – wypełnić krótki elektroniczny formularz na tablecie, którego wypełnienie upoważnia do wzięcia udziału w losowaniu finałowym. Ogłoszenie wyników nastąpi 15 maja na stronie internetowej Centrum Handlowego Rondo. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej telefonicznie.
Wraz z początkiem marca chcemy wprowadzić naszych klientów w wiosenny nastrój i nagrodzić ich atrakcyjnymi upominkami w podziękowaniu za zakupy dokonywane w Rondzie. Na ponad dwa tygodnie w naszym centrum pojawi się specjalny Kulkomat, pełen kapsuł z ukrytymi nagrodami. Każdy, kto zrobi zakupy za 100 złotych może powalczyć o nagrody! Zapraszamy do udziału w zabawie
– mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego Rondo.
Regulamin loterii jest dostępny w siedzibie Organizatora.