6 i 7 maja na odwiedzających Galerię Wisła w Płocku czekać będą wyjątkowe atrakcje. Korytarze galerii wypełni aromat kwiatów, wewnątrz budynku oraz w jego otoczeniu pojawią się tysiące przepięknych roślin. Na pasażach staną oryginalne ozdoby i prace rękodzielników, których kunszt będzie można podziwiać na żywo. Wszystko to z okazji V edycji Festiwalu Zieleni w Galerii Wisła. Partnerem wydarzenia jest telewizja MultiTV. Patronat medialny nad akcją objęła Gazeta Wyborcza oraz Tygodnik Płocki.
Na tych wyjątkowych targach będzie można obejrzeć i nabyć wspaniałe rośliny, piękne kwiaty i unikalne ozdoby do ogrodu. Festiwal to wyjątkowa szansa skorzystania z tak szerokiej i atrakcyjnej oferty zebranej w jednym miejscu. Wydarzenie ma na celu umożliwienie spotkania mieszkańców Płocka i regionu z producentami roślin ozdobnych, dekoracji i akcesoriów ogrodowych. Nie zabraknie nowinek w technice ogrodowej oraz ofert firm oferujących kompleksowe usługi ogrodnicze
– informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła.
Wydarzeniu będzie towarzyszyć szereg bezpłatnych atrakcji, m.in. eko-warsztaty, wystawa eko-zasad, czy zabawy dla dzieci. Dzięki podjęciu współpracy z miejskim działem odpadów komunalnych Galeria postara się zwiększyć świadomość społeczną dotycząca segregacji śmieci. Odbędą się również prezentacje roślin pomagających w walce ze smogiem. Na najmłodszych gości galerii będą czekały specjalne strefy animacyjne, w których będzie można wziąć udział w warsztatach z tworzenia ekologicznych zabawek i gadżetów, tworzenia dekoracji z filcu i papieru, czy w budowaniu makiety miasta marzeń. Dodatkowo klienci, którzy w trakcie Festiwalu Zieleni dokonają w Galerii zakupów na kwotę minimum 100zł, będą mogli odebrać specjalny t-shirt z limitowanej serii stworzonej przez WISŁAKI.COM.
– Każda odsłona Festiwalu Zieleni spotyka się z ciepłym przyjęciem ze strony klientów Galerii – dodaje Magdalena Michalska. – Festiwal jest jednym z naszych flagowych pomysłów. Sukces każdej kolejnej edycji sprawia, że co roku z przyjemnością wracamy do tego formatu. W tym roku w prestiżowym zestawieniu TOP 10 akcji marketingowych magazynu „Shopping Mall Marketing” Festiwal Zieleni zajął 4 miejsce. W ten sposób projekt został po raz kolejny doceniony – w zeszłym roku Galeria Wisła, również za organizację Festiwalu Zieleni, otrzymała Nagrodę Prezydenta Miasta Płocka w konkursie „Przedsiębiorca Społecznie Zaangażowany”. Niezmiernie cieszy nas fakt, że Festiwal Zieleni został dostrzeżony i doceniony zarówno na rynku lokalnym, jak i w środowisku branżowym.