Szkoła makijażu w CH Klif Gdynia

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-04 | 17:30
Sephora, konsekwentnie realizująca swoją misję wspierania kobiet i edukowania ich w tajnikach makijażu, przygotowała wyjątkową niespodziankę dla wszystkich, którzy z niecierpliwością czekają na kolejne spotkanie z najlepszymi makijażystkami Sephora.
W nadchodzący weekend, 6 i 7 lipca 2013 w CH Klif w Gdyni, autorki blogmakijaz.pl, pierwszego videobloga, który prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki oraz uczy, jak bawić się makijażem na co dzień, zapraszają na zupełnie nową odsłonę spotkań z fankami bloga. W ramach „Make Up School” będzie można poznać tajniki wykonywania trzech najbardziej popularnych rodzajów makijażu – Smoky Eyes, Paryski Look oraz Business Make Up.
Jeżeli od zawsze pragnęłaś nauczyć się, jak wykonać dyskretny makijaż do pracy lub kultowe smoky eyes, koniecznie musisz wziąć udział w „Make Up School”!
Nowy format spotkań to grupowe, półtoragodzinne konsultacje, podczas których jedna z blogerek Sephora oraz towarzysząca jej makijażystka zaprezentują uczestniczkom jeden z trzech najczęściej oglądanych na blogmakijaz.pl looków makijażowych. Są to Smoky Eyes, Paryski Look oraz Business Make Up. Makijażystki pokażą, jak krok po kroku wykreować daną stylizację, wykonując uczestniczkom tylko część makijażu i pozostawiając im za zadanie dokończenia go – oczywiście pod czujnym okiem specjalistek Sephora. W ten sposób panie, naśladując makijażystki, będą mogły nauczyć się, jak wykonać dany makijaż. Dodatkową pomocą będą także filmiki instruktażowe, które uczestniczki będą mogły oglądać na tabletach. W ramach spotkań z blogerkami uczestniczki będą mogły także skorzystać z profesjonalnych warsztatów prowadzonych przez ekspertów światowych marek.
Spotkania będą się odbywać w dniach 6 i 7 lipca 2013 r. (sobota-niedziela) w godzinach 10.00-18.30 w CH Klif w Gdyni. Podczas spotkań będzie można także wziąć udział w warsztatach eksperckich marek, dzięki którym uzyskanie idealnej cery czy perfekcyjne wymodelowanie twarzy już nigdy nie będzie problemem:
  • Idealna cera, czyli sztuka kamuflażu według Clinique;
  • Twarz w 3D, czyli modelowanie twarzy według Estée Lauder;
  • Akcent na detal, czyli podkreśl atuty swojej twarzy według Givenchy;
  • 100% kolor, czyli jak dobrać kolor według Make Up For Ever.

Aby wziąć udział w „Make Up School” oraz w konsultacjach z ekspertami światowych marek kosmetycznych, należy wcześniej umówić się na nie przez infolinię Sephora dostępną pod numerami telefonów: 801 801 400 lub 12 682 84 94, czynną w godzinach 9.00-21.00.
- Już od wielu lat oferujemy w swoich perfumeriach, poza standardową usługą makijażową, indywidualne, półtoragodzinne płatne lekcje makijażu, podczas których nasze klientki mogą nauczyć się, jak wykonać stylizacje na różne okazje, zadać wszystkie nurtujące pytania oraz wypróbować na sobie techniki proponowane przez makijażystów Sephora. Odwiedzające nas panie bardzo cenią sobie te lekcje i chętnie biorą w nich udział, gdyż jest to unikalna oferta na rynku. Rocznie z naszych usług makijażowych korzysta prawie 20 tysięcy osób – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska. - Bazując na tych doświadczeniach oraz wiedzy wynikającej z prowadzenia naszego bloga makijażowego blogmakijaz.pl, w celu dotarcia do jeszcze szerszego grona klientek, postanowiliśmy zorganizować Sephora «Make Up School». Tym razem proponujemy wypróbowanie na sobie trzech najpopularniejszych looków. Będzie to Paryski Look, czyli mocno podkreślone usta i kreska na powiece, Business Make Up oraz klasyczne Smoky Eyes. Lekcje odbywać się będą w małych grupach, a towarzyszyć im będą specjalistyczne warsztaty marek, biorących udział w projekcie Sephora «Make Up School». Pierwsze spotkanie odbyło się w warszawskiej Arkadii, gdzie przez trzy dni z lekcji makijażu skorzystało prawie 150 pań, które były zachwycone formułą «Make Up School». W najbliższy weekend zachęcam wszystkie mieszkanki Trójmiasta do wzięcia udziału w przygotowanych przez nas lekcjach. Jestem przekonana, że każda z pań będzie miała okazję nauczyć się czegoś nowego – dodała Małgorzata Dzięcielewska.
Zobacz więcej informacji o CH Klif Gdynia
Zobacz sklepy w CH Klif Gdynia
Zobacz perfumerie Sephora w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-07-06 do 2013-07-07

Zobacz także

Szkoła makijażu w CH Klif Gdynia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.