Już w najbliższy weekend, od 22 do 24 marca, przebywając na terenie centrum handlowego Złote Tarasy w Warszawie można będzie spotkać, w dość nietypowych okolicznościach, Małego Głoda. Przyjdź i sprawdź czy na żywo, czy Mały Głód jest równie czarujący jak na ekranach telewizorów.
Mały Głód pojawi się w Złotych Tarasach dzięki nowoczesnej technologii rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Przedsięwzięcie z udziałem ikony marki Danio będzie pierwszym tego typu wydarzeniem w Polsce. Warto przekonać się samemu, jakich sztuczek użyje, by zwrócić na siebie uwagę Polek.
Event organizowany jest w ramach kampanii Mały Głód zakochany do szaleństwa, która od początku marca prowadzona jest przez Danone Sp. z o.o.. W jej ramach można obejrzeć nową reklamę telewizyjną, poznać natrętnego adoratora na materiałach POS, w reklamach prasowych, a także opakowaniach promocyjnych.
Kampania Mały Głód zakochany do szaleństwa to kolejna odsłona kampanii z Małym Głodem, w której próbuje on w nieudolny sposób zdobywać kobiety.
Zobacz więcej informacji o Złotych Tarasach
Zobacz sklepy w Złotych Tarasach
Tagi: