Już w najbliższy weekend, 29 i 30 czerwca br. w C.H. Europa Centralna w ramach kampanii społecznej „TAK dla Sportu – Twórczo, Aktywnie i Kolorowo”zostanie uruchomione Miasteczko Dziennikarskie, które ma być szczególną przestrzenią spotkania wybitnych sportowców, dzieci uczestniczących w przygotowanym programie oraz dziennikarzy, którzy zechcą się włączyć w akcję promocji aktywnego i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.
Miasteczko dziennikarskie to nie tylko okazja do przygotowania ciekawego materiału z udziałem wybitnych sportowców biorących udział w kampanii „TAK dla sportu – Twórczo, Aktywnie i Kolorowo”, ale również możliwość wniesienia własnego wkładu w propagowaniu aktywnego stylu życia oraz walki z otyłością i nadwagą wśród przedstawicieli najmłodszego pokolenia.
Przez dwa najbliższe weekendy tj. 29 i 30 czerwca oraz 6 i 7 lipca br. w godzinach 13.00-19.00 miasteczko dziennikarskie będzie stwarzało okazje do spotkań, rozmów, wywiadów i nagrań z wyjątkowymi ludźmi sportu. Do dyspozycji będą między innymi:
Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu - wielokrotny finalista i zwycięzca międzynarodowych zawodów kulturystycznych,
Paweł Nastula - polski judoka, mistrz olimpijski, dwukrotny mistrz świata i trzykrotny mistrz Europy,
Tomasz Kuchar – wielokrotny rajdowy mistrz Polski, uczestnik wielu rajdów samochodowych na całym świecie,
Krystian Herba - mistrz Polski w trialu rowerowym, który ustanowił rekordu Guinnessa w zdobywaniu najwyższego budynku na świecie za pomocą roweru oraz
Krzysztof Golonka - mistrz świata w trikach piłkarskich. W miasteczku dziennikarskim pojawią się również przedstawiciele wielu innych dyscyplin prezentowanych w ramach naszej kampanii: piłki nożnej, tańca, fitness, capoeiry, wschodnich sztuk walki – karate, szermierki japońskiej i Tai Chi. Dla uczestników miasteczka dziennikarskiego dostępni będą również eksperci ds. zdrowego żywienia z Wyższej Szkoły Medycznej w Katowicach.
Wreszcie – co również niezwykle ważne – miasteczko dziennikarskie to szczególna możliwość zaangażowania adresatów działań – dzieci i młodzież – do budowania pozytywnego przekazu dla ich rówieśników. Celem organizatorów jest to, żeby same dzieci zachęcały za pośrednictwem mediów swoich kolegów i koleżanki do aktywności sportowej.
Zobacz więcej informacji o CH Europa Centralna
Zobacz sklepy w CH Europa Centralna
Tagi: