Już w najbliższą sobotę, 5 września rozpocznie się kampania edukacyjna „Odblaskowi.pl – Widoczni na drodze”, której gospodarzem są galerie handlowe Auchan zarządzane przez Immochan. Akcja ma na celu propagowanie odpowiedzialnych zachowań na drodze, a w szczególności noszenie elementów odblaskowych przez najmłodszych i ich rodziców. Spotkania edukacyjne i animacje dla najmłodszych odbędą się w kolejne weekendy od września do listopada 2015 roku w 22 galeriach handlowych Auchan. Akcję wspierają m.in. Kajetan Kajetanowicz, Bartłomiej Bonk i Grzegorz Hyży.
Tej jesieni odbędzie się szósta edycja kampanii edukacyjnej Odblaskowi.pl, adresowanej do uczniów i ich rodziców. Według statystyk policyjnych, do blisko 40 proc. wypadków drogowych z udziałem pieszych dochodzi na przejściach, czyli tam, gdzie powinni czuć się bezpieczni. Dlatego organizatorzy kampanii „Odblaskowi.pl” postawili sobie za cel promowanie zasad bezpiecznego poruszania się pieszych i rowerzystów po drogach, zwłaszcza po zmroku. Chcą również przekonywać wszystkich do noszenia elementów odblaskowych na ubraniu. Dlatego podczas spotkań, które odbędą się w 21 miastach w całej Polsce, rozdadzą 50 tysięcy opasek odblaskowych i 40 tys. materiałów informacyjnych.
Tegoroczną edycję kampanii edukacyjnej „Odblaskowi.pl” wspierają gwiazdy sportu i muzyki, m.in. Kajetan Kajetanowicz, czterokrotny Mistrz Europy w rajdach samochodowych, sztangista Bartłomiej Bonk oraz wokalista Grzegorz Hyży. Po raz kolejny gospodarzem spotkań edukacyjnych w ramach kampanii będą centra handlowe Auchan.
-
Spotkania w ramach kampanii Odblaskowi.pl odbywają się w naszych galeriach handlowych już od kilku lat i cieszą się zainteresowaniem najmłodszych gości i ich rodziców. Warto pamiętać o tym, że dzieci zdobywają wiedzę, obserwując dorosłych. Dlatego do udziału w spotkaniach z cyklu „Odblaskowi” zachęcamy całe rodzimy. Ponadto wielu klientów naszych galerii handlowych przyjeżdża do niech rowerem. Bierzemy udział w kampanii, również z myślą o ich bezpieczeństwie – mówi Aleksandra Złotek, manager ds. zarządzania nieruchomościami i marketingu w Immochan.
W kolejne weekendy od 5 września do 22 listopada we wszystkich galeriach handlowych Auchan odbędą się spotkania edukacyjne adresowane do dzieci i ich rodziców. Najmłodsi poprzez quizy, gry planszowe i animacje będą zdobywali praktyczną wiedzę na temat zasad bezpiecznego poruszania się po drodze. Broszury rozdawanie podczas spotkań pozwolą utrwalić tę wiedzę.
Na potrzeby kampanii edukacyjnej została stworzona strona internetowa odblaskowi.pl, na której oprócz szczegółowych informacji na temat kampanii, można znaleźć platformę e-learningową akademia.odblaskowi.pl z materiałami edukacyjnymi, grami i wskazówkami dla rodziców dotyczącymi wpajania dzieciom zasad bezpiecznego poruszania się po drodze.
Patronat medialny nad kampanią objęła Telewizja TVP Info magazyn Fleet i Auto Świat.
Tagi: