Od początku marca Posnania rusza z kampanią Sezonie Otwórz Się. Zachęca wszystkich klientów do spędzenia wiosny na sportowo i w duchu eko. Wiodącym motywem kampanii jest zieleń. Przez cały marzec klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w temacie Food, Fashion i Form w ramach Posnania Future Trends.
W tym roku zieleń wkracza na wybiegi. Uznany za kolor roku – Greenery, będzie obecny na każdym kroku. W ramach kampanii Sezonie Otwórz Się Posnania zachęca do aktywnego i zdrowego trybu życia, a także wypełnia swoje przestrzenie zielenią.
Tylko u nas będzie można odkryć przyszłość i zapoznać się z najnowszymi trendami. W marcu w Posnanii będzie można spotkać trendsetterów, którzy opowiedzą jak zdrowo się odżywiać, modnie ubierać i aranżować wnętrza naszych domów
– mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.
3 x F
Od 6 marca w Posnanii będzie można poznać najnowsze trendy w temacie Food, Fashion i Form. Posnania Future Trends przybliży nadchodzące tendencje w modzie, designie i jedzeniu. W ramach wydarzenia odbędzie się szereg wydarzeń, spotkań, warsztatów i wydarzeń, które przybliżą najnowsze trendy. Opowiedzą o nich m.in. Jessica Mercedes, Maja Popieralska czy Damian Kordas.
Klienci Posnanii będą mogli wziąć udział także w konkursach w których do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a także pojawić się na okładce magazynu Posnanii.
Kampania promocyjna obejmuje spoty radiowe, działania online i social media, reklamy w prasie i na outdorze.