Z okazji zbliżających się Andrzejek Pasaż Grunwaldzki przygotował zabawę konkursową dla swoich fanów na Facebooku. Za pomocą aplikacji na fanpage’u centrum każdy może wylosować wróżbę, opisać jej znaczenie i wygrać bony na zakupy! Konkurs potrwa do 30 listopada.
Aby wziąć udział w andrzejkowym konkursie „Pasaż Wróżb” wystarczy skorzystać z aplikacji dostępnej na profilu Pasażu Grunwaldzkiego w serwisie Facebook.
–
Każdy z naszych fanów – na wzór lania wosku - może wylosować swoją wróżbę w postaci figury ułożonej z kolorowych elementów. Następnym zadaniem jest odczytanie kształtu, nazwanie oraz opisanie znaczenia przepowiedni. Im bardziej kreatywna, ciekawa lub zabawna będzie to interpretacja, tym większe szanse na powodzenie w zabawie – mówi Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki.
Wróżby oceniane są zarówno przez jurorów, jak i przez fanów, którzy mogą głosować na najciekawsze propozycje. Autorzy dwóch najbardziej oryginalnych i pomysłowych wróżb otrzymają odpowiednio bony o wartości 500 zł i 300 zł na zakupy w Pasażu Grunwaldzkim. Łącznie rozdanych zostanie 15 nagród w postaci bonów upominkowych, ufundowanych przez najemców centrum, m.in.: salon Vagabond, Denique, Deichmann, Atlantic czy kawiarnię Tchibo.
W ciągu dwóch dni od startu aplikacji w zabawie wzięło udział ponad 1000 osób. Konkurs jest on dostępny na fanpage’u na facebook′u Pasażu Grunwaldzkiego.
Tagi: