Loteria zakupowa „Maj pachnie nagrodami” rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca miesiąca. Klienci Pasażu Grunwaldzkiego mogą wziąć w niej udział, robiąc zakupy na dowolną kwotę w sklepach oznakowanych na witrynie naklejką i odbierając paragony fiskalne z kodem loterii. Aby sprawdzić wygraną, wystarczy zeskanować kod w czytniku jednego z rabatomatów. Urządzenia znajdują się przy multimedialnych ekranach dotykowych rozmieszczonych na terenie centrum.
Do wygrania są bony na zakupy o wartości 20, 50, 100, 200, a nawet 500 zł. Łączna pula nagród wynosi 50 400 zł!
–
Przez prawie 4 tygodnie rozdamy ponad 1000 bonów na zakupy. Dodatkowo uczestnicy loterii mogą skorzystać z rabatów do wybranych przez siebie sklepów i punktów usługowych. Oznacza to, że każdy paragon jest nagradzany, co w znacznym stopniu zwiększa zainteresowanie loterią i zachęca klientów do codziennej zabawy – mówi Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki.
Loteria zakupowa połączona z innowacyjnym systemem multimedialnych czytników kuponów jest już znana klientom Pasażu Grunwaldzkiego. Jej pierwsza edycja odbyła się na przełomie listopada i grudnia ubiegłego roku. W loterii „Paragony wymieniaj na bony – wygraj prezenty na gwiazdkę” rozdano prawie 1500 bonów o łącznej wartości 70 tys. zł.
Kampania została także doceniona przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych, która zakwalifikowała Pasaż Grunwaldzki do tegorocznej edycji konkursu Solal Marketing Awards, przyznając nominację w kategorii New Media Emerging Technology. Wyniki prestiżowego konkursu zostaną ogłoszone 14 maja podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC w Londynie.
Druga edycja loterii organizowanej przez Pasaż Grunwaldzki potrwa do 31 maja. Regulamin oraz szczegóły akcji dostępne są na stronie internetowej centrum.
Zobacz więcej informacji o Pasażu Grunwaldzkim
Zobacz sklepy w Pasażu Grunwaldzkim
Tagi: