Wspólne ćwiczenia na świeżym powietrzu, rodzinne warsztaty gotowania i
sesje zdjęciowe to tylko niektóre z atrakcji, które Galeria Malta
przygotowała w maju dla mam i ich pociech. "Mamo zadbaj o siebie a Twoje
dzieci Ci w tym pomogą" - to myśl przewodnia nadchodzących tygodni.
Modowe metamorfozy, porady dietetyczki czy makijażystki to typowe
atrakcje przygotowywane przez centra handlowe w okazji Dnia Mamy.
Dylemat przed jakim stają mamy, aby móc z nich skorzystać jest zazwyczaj
jeden – „Co ja w tym czasie zrobię z dziećmi?”. Galeria Malta
postanowiła wybawić je z tego dość kłopotliwego problemu stwarzając cykl
atrakcji skierowanych do mam, w trakcie których obecność dzieci jest
nie tylko istotna, ale wręcz wskazana. Przed Galerią Malta ruszyła
właśnie seria spotkań pod szyldem Be Fit Mom. Ich cel jest jeden –
przekonać mamy, że powinny dbać także o siebie. Narzędzie do osiągnięcia
celu – dziecięcy wózek, ważny przyrząd do ćwiczeń podczas powrotu do
formy bezpośrednio po porodzie. Projekt jest wspierany przez lokalne,
poznańskie media.
- Chętnie angażujemy się w inicjatywy,
które wykorzystują naturalne walory naszej lokalizacji – brzeg Jeziora
Maltańskiego. Oprócz spotkań Be Fit Mom, które będą odbywały się co
wtorek, w co drugą sobotę miesiąca organizujemy także treningi biegowe
dla ceniących sobie intensywny ruch na świeżym powietrzu. Po wszystkim
zapraszamy na porcję świeżo wyciskanego soku, idealny zastrzyk zdrowia
dla mam i dzieci – mówi Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta.
Dzieci
będą również ważnymi uczestnikami innych majowych spotkań, które odbędą
się w Galerii Malta – warsztatów kulinarnych. W weekend, 21-22 maja
rodzice wraz z pociechami zostaną zaproszeni do wspólnego
przygotowywania łatwych i smacznych potraw. Gwiazdą spotkania będzie
Hacen Sahraoui, francuski aktor znany z wielu polskich produkcji
telewizyjnych, na co dzień wielbiciel francuskiej kuchni, którą
prezentuje dzieciom w łatwy i przystępny sposób. Na Dzień Mamy i Dzień
Dziecka Galeria Malta przygotowała z kolei coroczną inaugurację
nadmorskiego placu zabaw, który znajduje się przed galerią. Wśród
atrakcji zabawy pirackie, symboliczne wodowanie statku i rodzinne sesje
zdjęciowe.
Kampania jest wspierana reklamowo w prasie, radiu i
Internecie. Ważnym źródłem informacji na temat wydarzeń w Galerii Malta
pozostają także media własne oraz społecznościowe – Facebook, Pinterest,
Instagram i Snapchat.
Tagi: