Od 8 do 10 września br. odbędzie się druga edycja akcji „PŁOCK ZA PÓŁ CENY”. W zeszłorocznej, premierowej odsłonie, Galeria Wisła była jedyną galerią handlową w Płocku biorącą udział w tej interesującej akcji polegającej na tym, że wszystkie podmioty uczestniczące w niej obniżają o 50% ceny niektórych produktów lub usług.
- Współorganizatorem akcji jest Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna. Doświadczenia z poprzedniej edycji i z innych miast pokazują, że akcja cieszy się dużym powodzeniem zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów. Wszystkie partnerskie punkty zostaną także oznaczone specjalnymi plakatami, tak aby turyści i mieszkańcy łatwo mogli je odnaleźć
– informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła.
Dzięki dołączeniu Galerii Wisła do akcji, klienci będą mieli możliwość skorzystania ze zgłoszonych ofert również w galerii. O powodzeniu akcji świadczy jej rozwój i przyłączanie się do niej kolejnych partnerów. Aktualne informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie www.plockzapolceny.pl oraz na Facebooku.
Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 000 m² z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 000 m². Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, Arturo Bowling & Restaurant, C&A, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, New Yorker. Galerią Wisła zarządza CREAM.