Jakie innowacyjne działania, w ciągu ostatnich 3 lat działalności centrum udało się wdrożyć? Z jakim rezultatem?
Galeria Bronowice, oprócz oczywiście swojej funkcji handlowej, stała się, dzięki różnorodnym udogodnieniom - propozycji kulturalnej, rozrywkowej i sportowej - jedynym w swoim rodzaju miejscem spotkań. Znajduje się tu m.in. Akademia w Bronowicach (działająca pod opieką najstarszej polskiej uczelni artystycznej - Akademii Sztuk Pięknych), off-owe kino Mikro, lokal Teatru Groteska czy – pierwsza w centrum handlowym - Czytelnia. Miłośnicy rozrywki przerwę między zakupami mogą wykorzystać na odpoczynek w Strefie Relaksu czy rozgrywkach w strefie Video Games, a najmłodsi na zabawę w Kreatywnej Planecie i iFoot Kids. Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, a dla tych, którzy wolą bardziej aktywne rozrywki – Strefa Gier Kreatywnych, skate park i boisko do gry w koszykówkę.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii? Czy Państwa centrum kusi multifunkcjonalnością? Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?
Galeria Bronowice to miejsce tworzone przez ludzi i dla ludzi, gdzie miło mogą spędzić czas różne grupy społeczne, czerpiąc z szerokiego wachlarza propozycji. My zapewniamy im różnorodne zajęcia – od kompleksowych zakupów po rozrywkę. Wszystko, oczywiście, bezpłatne. Konkursy, warsztaty, pokazy, koncerty, porady stylistów i wizażystów, lekarzy i specjalistów, a także targi ślubne, Vinyl Swap, pokaz mody – co tydzień na klientów czeka moc różnorodnych atrakcji - i coraz więcej klientów bierze udział w tych eventach i wydarzeniach, regularnie przygotowywanych dla różnych grup wiekowych. Dodatkowo, specjalnie z myślą o dzieciach, przygotowano szereg regularnie odbywających się zajęć, które gromadzą prawdziwe tłumy najmłodszych. Warsztaty plastyczne, sobotnie Poranki z Rodziną Pytalskich, Bajkowe Niedziele - teatrzyki i animacje – to tylko propozycji dla najmłodszych. Wszystko to sprawia, że jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na krakowskim rynku, a klienci chcą – i lubią do nas wracać. Galeria uzyskała też niedawno tytuł „Miejsca Przyjaznego Maluchom”.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii na tle lokalnej konkurencji?
W 2016 rok weszliśmy z nowym, zmienionym hasłem „Miejsce na Twój czas”. Postawiliśmy na bardzo różnorodne propozycje spędzania wolnego czasu (o czym wspominam wyżej), ale też na społeczną użyteczność, stąd obecność np. pierwszego w Krakowie Punktu Obsługi Mieszkańców, poczty czy bezpłatnych lokali Co-working. Także te nietypowe dla galerii handlowej miejsca, jak choćby Akademia w Bronowicach, Czytelnia, lokal Teatru Groteska, szereg atrakcji przed wejściem - bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, skate park, boisko do gry w koszykówkę – tworzą specyficzną, jedyną w swoim rodzaju ofertę. Gdy połączymy to z otwarciem się na lokalną społeczność, odbywające się tu wydarzenia, ważne z punktu widzenia mieszkańców Krakowa i okolic, jak choćby obchodzony właśnie Światowy Dzień Wiedzy o Autyzmie, gdzie najważniejsze lokalne organizacje przygotowały duży event – kierunek naszych działań jest jasny i klarowny. Z opinii, przekazywanej nam przez odwiedzających widzimy, że podejmowane przez nas działania, wychodzące poza komercyjne cele, są na tyle ciekawym elementem towarzyszącym zakupom, że mają duży wpływ na podejmowanie przez klientów decyzji o powrocie do Galerii Bronowice.
Jakie plany mają Państwo na kolejny rok?
Stale, obok propozycji zakupowej, rozbudowujemy ofertę spędzania wolnego czasu – w otoczeniu galerii powstają nowe miejsca rekreacyjne, realizujemy eventy kierowane do bardzo różnych grup społecznych. Z doświadczeń z lat poprzednich pozostawiliśmy te wydarzenia, które na stałe wpisały się już w nasz kalendarz i gromadzą prawdziwe tłumy, ale też pracujemy nad nowymi, które zachęcą klientów do wizyty w Galerii Bronowice.
Czym zaskoczą Państwo swoich klientów w 2016 roku?
W bieżącym roku nadal będziemy pracować nad realizacją postawionych sobie celów: zapewnienia jak najlepszej oferty handlowej oraz bycia dobrym sąsiadem, którego chce się odwiedzać.