Nasz sukces nie wynika z jednej decyzji czy akcji

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-04-14 | 08:36

Jakie innowacyjne działania, w ciągu ostatnich 3 lat działalności centrum udało się wdrożyć? Z jakim rezultatem?

Galeria Bronowice, oprócz oczywiście swojej funkcji handlowej, stała się, dzięki różnorodnym udogodnieniom - propozycji kulturalnej, rozrywkowej i sportowej - jedynym w swoim rodzaju miejscem spotkań. Znajduje się tu m.in. Akademia w Bronowicach (działająca pod opieką najstarszej polskiej uczelni artystycznej - Akademii Sztuk Pięknych), off-owe kino Mikro, lokal Teatru Groteska czy – pierwsza w centrum handlowym - Czytelnia. Miłośnicy rozrywki przerwę między zakupami mogą wykorzystać na odpoczynek w Strefie Relaksu czy rozgrywkach w strefie Video Games, a najmłodsi na zabawę w Kreatywnej Planecie i iFoot Kids. Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, a dla tych, którzy wolą bardziej aktywne rozrywki – Strefa Gier Kreatywnych, skate park i boisko do gry w koszykówkę.

W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii? Czy Państwa centrum kusi multifunkcjonalnością? Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?

Galeria Bronowice to miejsce tworzone przez ludzi i dla ludzi, gdzie miło mogą spędzić czas różne grupy społeczne, czerpiąc z szerokiego wachlarza propozycji. My zapewniamy im różnorodne zajęcia – od kompleksowych zakupów po rozrywkę. Wszystko, oczywiście, bezpłatne. Konkursy, warsztaty, pokazy, koncerty, porady stylistów i wizażystów, lekarzy i specjalistów, a także targi ślubne, Vinyl Swap, pokaz mody – co tydzień na klientów czeka moc różnorodnych atrakcji -  i coraz więcej klientów bierze udział w tych eventach i wydarzeniach, regularnie przygotowywanych dla różnych grup wiekowych. Dodatkowo, specjalnie z myślą o dzieciach, przygotowano szereg regularnie odbywających się zajęć, które gromadzą prawdziwe tłumy najmłodszych. Warsztaty plastyczne, sobotnie Poranki z Rodziną Pytalskich, Bajkowe Niedziele - teatrzyki i animacje – to tylko propozycji dla najmłodszych. Wszystko to sprawia, że jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na krakowskim rynku, a klienci chcą – i lubią do nas wracać. Galeria uzyskała też niedawno tytuł „Miejsca Przyjaznego Maluchom”.

Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii na tle lokalnej konkurencji?

W 2016 rok weszliśmy z nowym, zmienionym hasłem  „Miejsce na Twój czas”. Postawiliśmy na bardzo różnorodne propozycje spędzania wolnego czasu (o czym wspominam wyżej), ale też na społeczną użyteczność, stąd obecność np. pierwszego w Krakowie Punktu Obsługi Mieszkańców, poczty czy bezpłatnych lokali Co-working. Także te nietypowe dla galerii handlowej miejsca, jak choćby Akademia w Bronowicach, Czytelnia, lokal Teatru Groteska, szereg atrakcji przed wejściem - bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, skate park,  boisko do gry w koszykówkę – tworzą specyficzną, jedyną w swoim rodzaju ofertę. Gdy połączymy to z otwarciem się na lokalną społeczność, odbywające się tu wydarzenia, ważne z punktu widzenia mieszkańców Krakowa i okolic, jak choćby obchodzony właśnie Światowy Dzień Wiedzy o Autyzmie, gdzie najważniejsze lokalne organizacje przygotowały duży event – kierunek naszych działań jest jasny i klarowny. Z opinii, przekazywanej nam przez odwiedzających widzimy, że podejmowane przez nas działania, wychodzące poza komercyjne cele, są na tyle ciekawym elementem towarzyszącym zakupom, że mają duży wpływ na podejmowanie przez klientów decyzji o powrocie do Galerii Bronowice.

Jakie plany mają Państwo na kolejny rok?

Stale, obok propozycji zakupowej, rozbudowujemy ofertę spędzania wolnego czasu – w otoczeniu galerii powstają nowe miejsca rekreacyjne, realizujemy eventy kierowane do bardzo różnych grup społecznych. Z doświadczeń z lat poprzednich pozostawiliśmy te wydarzenia, które na stałe wpisały się już w nasz kalendarz i gromadzą prawdziwe tłumy, ale też pracujemy nad nowymi, które zachęcą klientów do wizyty w Galerii Bronowice.

Czym zaskoczą Państwo swoich klientów w 2016 roku?

W bieżącym roku nadal będziemy pracować nad realizacją postawionych sobie celów: zapewnienia jak najlepszej oferty handlowej oraz bycia dobrym sąsiadem, którego chce się odwiedzać.

Tagi:
Oceń artykuł:

Nasz sukces nie wynika z jednej decyzji czy akcji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.