Jutro decyduje się dzisiaj - 20 lat historii Apsys

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-02-29 | 08:00

Co postrzega Pan jako największe wyzwanie dla dzisiejszych centrów handlowych?

Z mojego punktu widzenia jednym z kluczowych wyzwań są rosnące oczekiwania klientów oraz silna konkurencja pomiędzy centrami handlowymi i obiektami innych formatów, takimi jak parki handlowe czy outlety. Od Paryża do Berlina i Warszawy, konsumenci odwiedzają galerie handlowe dla doświadczeń, które wykraczają daleko poza ramy tradycyjnego handlu. Mają też coraz większe oczekiwania nie tylko odnośnie tego co kupują, ale również tego jak robią zakupy. Dlatego centra handlowe muszą dostarczać im przeżyć, których nie można doświadczyć on-line. Stąd tak ważnym elementem są restauracje, rozrywka, kultura i sport, czyli de facto to, co składa się na nowoczesny styl życia.

Zwyczaje zakupowe konsumentów zdają się dzisiaj zmieniać szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Czy może Pan wskazać przykłady konkretnych działań podejmowanych przez firmę Apsys, stanowiących próbę odpowiedzi na te rosnące potrzeby?

Aby lepiej przewidywać i zaspokajać oczekiwania konsumentów, ale również najemców XXI wieku, utworzyliśmy specjalny program – Apsys Lab. Prowadzą go nasi najlepsi eksperci, których wiedza i doświadczenie stanowią gwarancję, że nasze powierzchnie handlowe pozostaną nowoczesne, awangardowe i zaawansowane technologicznie. Apsys Lab pracuje m.in. nad innowacjami cyfrowymi, działaniami w mediach społecznościowych, a także procesami wspierającymi zarządzanie obiektami i obsługę klienta. Te projekty wdrażamy następnie w naszych centrach. W ubiegłym roku, dla przykładu, wdrożyliśmy technologię beaconów w Manufakturze, Centrum Janki i NoVa Park, co pozwoliło nam rozwinąć jakościowo inny, spersonalizowany system obsługi klienta. W tym roku będziemy mieli przyjemność zaprezentować całą gamę nowych usług i rozwiązań w Posnanii. Począwszy od przyjazdu na teren centrum, gdzie parkowanie auta będziemy mogli powierzyć dedykowanej obsłudze, poprzez usługi indywidualne, takie jak np. asystent zakupowy, aż po realizację zakupów wielokanałowych, integrujących tradycyjne oraz internetowe metody sprzedaży. Usługa geolokalizacji pomoże klientom nie tylko znaleźć samochód na parkingu, ale także ulubione marki na terenie centrum. Z kolei beacony pozwolą wysyłać naszym gościom spersonalizowane powiadomienia o nowościach i zniżkach, gdy ci znajdą się w pobliżu danego sklepu.

Apsys kreuje przestrzeń nie tylko zakupową, ale również społeczną. Dlaczego oferta „pozazakupowa” jest dla Was tak ważna?

Połączenie oferty handlowej i rozrywkowej sprawia, że centra handlowe coraz częściej stają się miejscem spędzania wolnego czasu. Proponując klientom wybór restauracji, rozrywek, ofertę kulturalną i rekreacyjną zmieniamy postrzeganie centrów, sprawiamy, że zaczynają tętnić życiem i stają się atrakcyjnymi częściami miast.

Fizyczne zakupy wciąż mają przed sobą świetlaną przyszłość, jeśli tylko będą potrafiły wzbudzać entuzjazm, wywoływać emocje i promować społeczne interakcje. Dlatego naszym celem jest tworzenie wielofunkcyjnych przestrzeni z szeroką ofertą usługową i rozrywkową otoczoną wysokiej klasy architekturą i designem. Najlepszym przykładem takiego podejścia jest wspominana już Posnania, gdzie oferta gastronomiczna i rozrywkowa zajmie około 25% całej powierzchni najmu. W praktyce oznacza to, że aż 25 tys. m kw. zarezerwowanych jest właśnie dla restauracji i kawiarni, placów zabaw dla dzieci, multiplexu, klubu fitness z basenem, kręgielni i klubu bilardowego. Mogę śmiało powiedzieć, że Posnania będzie idealnym miejscem dla tych, którzy dbają o radość i jakość życia, wygodę, są ciekawi najnowszych trendów, szukają inspiracji i chętnie próbują nowych rzeczy.

Jakie są Państwa plany na najbliższą przyszłość? Czego możemy Państwu życzyć na kolejne 20 lat?

Chcemy nadal rozwijać naszą kreatywność i innowacyjność w tworzeniu nowoczesnych, „zrównoważonych” społecznie i ekologicznie przestrzeni handlowych. Chcemy budować centra będące częścią wielofunkcyjnej przestrzeni miejskiej, dostępne i wygodne dla klientów. Naszą ambicją jest zaproszenie ludzi do przestrzeni przyjaznych i inspirujących. Będziemy także poszukiwać możliwości rozbudowania naszego portfolio jako zarządca. Apsys Lab będzie kontynuował swoje prace. Planujemy również uruchomienie Apsys Edu, programu ukierunkowanego na wymianę dobrych praktyk i wiedzy w zakresie zielonych rozwiązań i marketingu.

Wszystkie te działania mają jeden cel – jak najlepsze rozpoznanie potrzeb naszych klientów za 5, 10, 20 lat. Już dziś myślimy o tym, jak ludzie będą żyć w przyszłości i co warto zrobić dziś, żeby jutro sprostać wyzwaniom i zaproponować rozwiązania, które usprawnią im codzienne funkcjonowanie i podniosą jakość życia. Proszę nam życzyć konsekwentnej realizacji motta naszej firmy: „Imagining tomorrow”.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Apsys Polska

Jutro decyduje się dzisiaj - 20 lat historii Apsys

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.