Posiadacie bazę ponad 5 tysięcy sklepów internetowych. Jakiego typu zniżki sprzedają się najlepiej na każdym z 5 kontynentów? Czy zauważyliście różnice w tendencjach zakupowych?
Nie będzie tutaj wielkich zaskoczeń - najlepiej działa rabat na cały asortyment w sklepie i nad takimi ofertami mocno pracujemy z naszymi partnerami na całym świecie. Obniżenie kosztów dostawy to też bardzo chętnie wykorzystywana zniżka, która de facto też jest rabatem na całe zamówienie - obniża przecież całkowity koszt. Tendencje są zależne od kraju, tzn. w Polsce i Rosji bardzo popularny staje się Black Friday, w Meksyku tydzień przed Black Friday dzień El Buen Fin ustanowione przez rząd jest największym świętem zakupowym (które de facto jest tym samym, co Black Friday).
Przedstawi Pan swoją opinię na temat branży kodów rabatowych w Polsce?
Branża dynamicznie się rozwija. Coraz więcej sklepów współpracuje z wydawcami kuponowymi, czy to bezpośrednio, czy poprzez sieci afiliacyjne - firmy pośredniczące pomiędzy platformami zakupowymi a sklepami internetowymi. Biorąc pod uwagę ciągły wzrost zainteresowania zakupami internetowymi i zaufania klientów do takiej formy robienia zakupów, można z dużą dozą pewności stwierdzić, że nic nie wskazuje aby ten trend się w przyszłości odwrócił. Moim zdaniem istnieje jeszcze spora “niezagospodarowana” przestrzeń dla naszego rynku.
Czy Picodi w najbliższym czasie pojawi się w nowych państwach? Jakie są plany rozwoju Państwa firmy w najbliższym czasie?
Planujemy otwarcie 4 nowych rynków - Zjednoczone Emiraty, Kazachstan, Rumunia i Węgry w czerwcu. Co do nowych produktów - też pojawią się niespodzianki w najbliższym czasie.
Zapraszamy na www.picodi.com