Działamy na ponad 30 rynkach na całym świecie

2017-05-30 | 08:00

Firma Picodi jest znana na 5 kontynentach. Platforma inteligentnych zakupów funkcjonuje w ponad 30 krajach. Jej celem jest uczynić zakupy jeszcze tańszymi. O branży kodów rabatowych przeczytamy w wywiadzie z Szymonem Doboszem - prezesem firmy Picodi.

Firma powstała w 2010 roku. Początkowo znana jako KodyRabatowe.pl., teraz Picodi. Jak się rozpoczęła historia marki?

Jako osobny byt działamy od 2013 roku, wcześniej prowadziliśmy kilka projektów równolegle, aż do momentu, gdy zdecydowaliśmy się na 100% skoncentrować na tym najbardziej perspektywicznym - czyli kodyrabatowe.pl wraz z wersjami zagranicznymi. Zbiegło się to z czasem, gdy uzyskaliśmy trakcję na rynkach zagranicznych.

Jesteście największą platformą inteligentnych zakupów. Oferujecie tańsze zakupy. Jak w takim razie kupować taniej w sklepach internetowych?

Od samych początków istnienia branży e-commerce, największym atutem sklepów internetowych są atrakcyjne ceny oferowanych produktów. Naszym celem jest uczynić te zakupy jeszcze tańszymi. Udostępniamy naszym użytkownikom kody rabatowe do niemalże każdego sklepu dostępnego w internecie, umożliwiając im oszczędzanie na praktycznie na wszystkim: począwszy od codziennych zakupów spożywczych, poprzez kupno ubrań i elektroniki, skończywszy na sporych inwestycjach jak np. kupno nowego samochodu.

Idea działania kodów rabatowych jest genialnie prosta: sklep udostępnia kod w postaci ciągu znaków, który to później jest wpisywany w odpowiednim polu podczas finalizacji zamówienia przez użytkownika. Po użyciu takiego kodu cena końcowa wybranego produktu obniża się o kilka, kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt procent. Na samych kodach rabatowych się jednak nie kończy. Oferujemy naszym użytkownikom również najlepsze promocje, konkursy a także kupony do sklepów offline i restauracji. Znaczącą część naszych kodów stanowią kody ekskluzywne - dostępne jedynie na picodi.com, w czym można upatrywać powodów naszego liderowania na polskim rynku.

Klienci z jakiego państwa, w którym oferujecie kody rabatowe i promocje są  najbardziej wymagający?

Działamy na ponad 30 rynkach na całym świecie, więc mamy mocne podstawy, żeby stwierdzić, że to Polacy są jednymi z najbardziej wymagających klientów sklepów internetowych. Rynek e-commerce w Polsce rośnie dynamicznie rok do roku i jest to zasługa nie tylko działań marketingowych sklepów, ale też rosnącej świadomości Polaków. Myślę, że boom na zakupy w internecie dopiero przed nami. Wyobrażam sobie sytuację, kiedy większość z nas (a przecież pokolenie Y ma już ogromną siłę nabywczą!) nie kupuje w sklepach stacjonarnych niczego poza artykułami pierwszej potrzeby.

Wiemy, że możemy oczekiwać obniżonych cen i mocno z tego korzystamy - porównując ceny, sprawdzając koszty dostawy czy korzystając z kodów rabatowych. Wszyscy patrzymy na cenę - nie ma się co oszukiwać. Mając do dyspozycji portale z kodami rabatowymi i porównywarki cenowe, konkurencja na tym polu stała się jeszcze ostrzejsza, na czym zyskują oczywiście klienci. Polacy chętnie sprawdzają ceny tego samego produktu na stronach konkurencji, szukają zniżek, sprawdzają koszty dostawy. Korzystamy też z 14sto dniowego prawa zwrotu towarów - to wielkie udogodnienie dla klientów, ale też koszty dla sklepów!

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: PICODI

Działamy na ponad 30 rynkach na całym świecie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.