Z przyjemnością informujemy, że ustalone zostały wyniki rankingu oglądalności prezentacji centrów handlowych, współpracujących z portalem Galeriehandlowe.pl.
Najczęściej oglądana prezentacja w 2010 roku należała do centrum handlowego PORT ŁÓDŹ, które zarządzane przez firmę Inter IKEA Centre Polska, zajmuje
1 miejsce w rankingu. Liczba odsłon wizytówki centrum wyniosła
93 608 wyświetleń przez cały 2010 rok. Kolejnym centrum, które powtórzyło ubiegłoroczny sukces to FACTORY OUTLET POZNAŃ, zarządzany przez firmę Neinver, a liczba odsłon jego prezentacji wyniosła
87 636 wyświetleń. Trzecie miejsce zajął obiekt handlowy o nazwie KUPIEC ŚREDZKI , zlokalizowany w Środzie Wielkopolskiej, z ilością odsłon prezentacji w liczbie
45 559.
Ranking TOP 100 Galerii Handlowych sporządzany jest na podstawie ilości odwiedzin poszczególnych prezentacji centrów handlowych przez użytkowników portalu. Im więcej odsłon danej prezentacji centrum handlowego, tym wyższe miejsce w rankingu. Statystyki w rankingu zliczane są przez cały rok kalendarzowy, a z ostatnim dniem roku następuje wyzerowanie licznika.
Prezentacje centrów handlowych, które na ostatni dzień bieżącego roku będą zajmowały trzy pierwsze miejsca otrzymają następujące wyróżnienia:
1 miejsce
: kampania banerowa
100 000 odsłon (kreacja 900 x 300 px.)
2 miejsce: kampania banerowa
50 000 odsłon (kreacja 750 x 200 px.)
3 miejsce: kampania banerowa
30 000 odsłon (kreacja 750 x 100 px.)
Zobacz aktualny ranking Top 100 Galerii Handlowych 2011
Tagi: