Zrób zimie na złość i szarówkę za oknem zostaw…za oknem – radzi IKEA w najnowszej kampanii

2018-02-12 | 12:02

31 stycznia ruszyła kampania IKEA „Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają nasze cztery kąty. Szarówka za oknem nie zachęca do działania, jednak IKEA ma na to sposób. Proponuje, by na złość zimie zmienić dom w miejsce pełne pogody.

Warunki atmosferyczne niezaprzeczalnie wpływają na nasz nastrój. Jednak to, jak mieszkamy, ma równie duże znaczenie. To w domu spędzamy najwięcej czasu, zwłaszcza zimą, gdy aura nie zachęca do wyjścia na zewnątrz. Radosny i pełen energii nastrój możemy wprowadzić do domu na przekór temu, co się dzieje za oknem. IKEA radzi, by za pomocą prostych pomysłów zmienić dom i cieszyć się świetnym humorem już teraz, nie czekając, aż nastanie wiosna.

- IKEA chce być blisko ludzi – rozumieć i na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby. Ważne, by sprawnie oraz szybko reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. Dlatego też w ramach nowej kampanii postanowiliśmy odnieść się do tego, co widzimy za oknem i zaproponować rozwiązania, które sprawią, że codzienne życie Polaków stanie się lepsze.  Podejście to jest zgodne z wizją, która towarzyszy IKEA nie od dziś

– mówi Karolina Szabłowska, External Marketing Communications Manager w IKEA Retail w Polsce.

Komunikacja wizerunkowa będzie trwać od 8 lutego do 25 marca 2018 r. i zostanie połączona z kampanią wspierającą dwie linie produktowe. Pierwsza z nich, zaplanowana na luty, dedykowana jest fotelom, zaś odsłona drugiej przewidziana jest na marzec. Działania obejmują szerokozasięgowe kanały tradycyjne (TV, radio, prasa), digital oraz wszystkie sklepy IKEA w Polsce. Spot wizerunkowy będzie miał emisję w stacjach głównych TV (TVN, Polsat, TVP) oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kampania będzie wspierana ponadto zasięgowymi działaniami online (m.in. w serwisie YouTube i na portalu społecznościowym Facebook), a także w prasie, w ogólnopolskich tytułach wnętrzarskich, opiniotwórczych czy z segmentu lifestyle. Przewidziana jest również współpraca z influencerami z obszaru urządzania wnętrz oraz lifestyle.

W spocie słychać charakterystyczny głos Fisza z udziałem muzyki autorstwa Emade. To już trzecia kampania w ramach platformy „IKEA. Niech żyje dom” z udziałem artysty, z którym IKEA współpracuje od sierpnia 2017 r.

zobacz materiał video

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: IKEA

Zrób zimie na złość i szarówkę za oknem zostaw…za oknem – radzi IKEA w najnowszej kampanii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.