Niemiecka sieć odzieżowa New Yorker to kolejny najemca Galerii Północnej. Sklep zajmie powierzchnię 1220 m kw. i będzie trzynastym sklepem w centrum o powierzchni przekraczającej tysiąc m kw.
Sfinalizowane w ostatnich miesiącach umowy najmu znacznie wpłynęły na wzrost poziomu komercjalizacji Galerii Północnej, który na ten moment wynosi 80%. New Yorker posiada ponad 1000 sklepów w więcej niż 40 krajach na świecie. Marka od lat podąża za najnowszymi trendami w modzie. Szeroki i zróżnicowany asortyment New Yorker jest podzielony na znane marki własne FISHBONE, FISHBONE SISTER (odzież sportowa i streetwear), AMISU i SMOG (styl klasyczny i odzież wieczorowa), jak również CENSORED (bielizna i stroje kąpielowe). Uzupełnienie stanowi linia ACCESSOIRES, która jest pełna wyróżniających się dodatków.
Zgodnie z mottem "Dress for the moment" nawet najbardziej wymagający klient znajdzie w New Yorker wymarzony outfit na każdą okazję.
Praktycznie kilka razy w tygodniu komunikujemy podpisanie nowych umów z naszymi najemcami. Wiele rozmów jest kontynuowanych, część zostanie sfinalizowana w najbliższym czasie. To, co cieszy nas szczególnie to, że oprócz znanych i wyczekiwanych marek, takich jak New Yorker możemy zaoferować naszym klientom niedostępne do tej pory formaty, jak pierwszy w Polsce Hamleys, jeden z pierwszych salonów Forever 21 czy pierwszy w Warszawie multibrandowy salon 4faces
– podkreśla Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.
Postępuje także komercjalizacja galerii. W ostatnim czasie do najemców dołączyli m.in. Hamleys, 4faces, Starbucks, Etno Cafe, Bierhalle, McDonald’s, Makarun, Warsztat Kulinarny. Z kolei sieć CCC jeszcze przed otwarciem obiektu zdecydowała się znacząco powiększyć swój salon.
W transakcji najmu firmie GTC – inwestorowi Galerii Północnej – doradzali eksperci JLL.
New Yorker to kolejny, duży najemca modowy, który zdecydował się na uruchomienie swojego sklepu w Galerii Północnej. Centrum rozszerza portfolio swoich marek o bardzo popularną sieć odzieżową, skierowaną do młodszych odbiorców. To kolejny element tworzenia oferty skierowanej do całej rodziny
– komentuje Agnieszka Olszewska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.
O Galerii Północnej
Zlokalizowana przy ul. Światowida, Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat. Ponad 64 tys. m kw. wraz z 2 300 miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku w III kwartale 2017 r.
Inwestor – Grupa GTC – szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową.
Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, pierwszy w Polsce sklep sieci Hamley’s, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Dunkin’ Donuts czy Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy JLL oraz Cushman & Wakefield.