Joanna Sawośko-Duda dołączyła do spółki Multi Poland, obejmując funkcję dyrektora Magnolia Park. Po kilkunastu latach pracy w branży na wysokich stanowiskach, staje przed zadaniem zarządzania największym centrum multifunkcyjnym na Dolnym Śląsku. Jej głównym celem jest rozwój oferty handlowej, usługowej i rozrywkowej.
Nowym dyrektorem Magnolia Park jest Joanna Sawośko-Duda, która posiada prawie siedemnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu centrami handlowymi. Przed rozpoczęciem pracy w Magnolia Park piastowała stanowisko dyrektora dwóch centrów handlowych zarządzanych przez Apsys w województwie kujawsko-pomorskim. Wcześniej była managerem marketingu w Donaldson/DTZ. Od kwietnia zarządza największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym w województwie dolnośląskim.
Magnolia Park jest liderem wśród centrów handlowych na Dolnym Śląsku. Dzięki szerokiej, unikatowej ofercie oraz atrakcyjności i oryginalności działań marketingowych klienci chcą spędzać swój wolny czas właśnie tu. Ponadto najemcy niejednokrotnie wybierają nasze centrum jako pierwsze, docelowe miejsce prowadzenia działalności we Wrocławiu i w regionie. Utrzymanie takiego trendu jest moim głównym celem. Magnolia Park to centrum handlowe zaaranżowane w ciepłym klimacie i choć największe w regionie, to daje poczucie bycia jak u siebie w domu. Tym właśnie wyróżnia się spośród innych obiektów komercyjnych i o takie komfortowe odczucia klientów będziemy nadal zabiegać
- mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.
Do największych sukcesów zarządzanych przez nią obiektów należy zaliczyć uhonorowanie centrum handlowego w Bydgoszczy główną nagrodą w konkursie PRCH Retail Awards, w kategorii „Przebudowa, Rozbudowa, Modernizacja Centrum Handlowego Roku 2015” oraz nagrodą w kategorii „Kampania promująca Przebudowę, Rozbudowę, Modernizację Centrum Handlowego Roku 2015”.
Nowa dyrektor zapowiada, że skoncentruje się na rozwoju i wzbogaceniu oferty Magnolia Park, i to nie tylko w aspekcie tenant mix:
Podstawowe cele, na których będę się skupiać, to wzbogacanie listy najemców o unikatowe marki, dotychczas nieobecne na wrocławskim rynku oraz o nowe branże. Zadbamy o wzbogacenie oferty rozrywkowej oraz usług czasu wolnego, nie zapominając o sferze utrzymania technicznego obiektu i jego bezpieczeństwie
– mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.
Łączna powierzchnia handlowa Magnolia Park wynosi 100 tys. mkw. W bogatej i różnorodnej ofercie znajduje się 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Tylko w ubiegłym roku powiększyła się o ponad 30 lokali i stoisk. Wśród największych otwarć należy wymienić uruchomienie innowacyjnego salonu e-obuwie.pl. Innym przykładem jest południowoafrykańska marka MPR Home, oferująca artykuły wyposażenia domu, która działalność w Europie zdecydowała się rozpocząć właśnie w Magnolia Park. Do najważniejszych zmian zaliczyć trzeba otwarcie sklepu Zara Home, znaczne powiększenie salonów Oysho, Zara i Decathlon oraz nowe odsłony salonów Douglas, C&A i Wojas. Ofertę gastronomiczną wzbogaciły m.in. restauracje Surfer, Gluten Appetit i Salad Story. W Magnolia Park działa 7-salowe kino Helios, sala zabaw dla dzieci Labibu, centrum medyczne i centrum tańca. Do dyspozycji klientów jest boisko do koszykówki i strefa do street workoutu. Działa tu przestrzeń kreatywna dla młodzieży Siemacha SPOT. Magnolia Park dysponuje ponadto 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.