Gdzie serce, tam Favo!
Koncept Favo Deli & Apero wykorzystuje inspiracje czerpane z europejskich rynków i placy handlowych, takich jak te w Barcelonie, Paryżu czy Rzymie, gdzie przestrzeń targowa łączy się z autentycznymi kulinarnymi doświadczeniami. W Favo można znaleźć zarówno lokalne produkty – świeże warzywa, owoce, pieczywo, jak i wyselekcjonowane specjały sprowadzane z różnych stron świata, w tym obfitą ofertę świeżych serów, wędlin, ryb i owoców morza czy mięs. Co ważne, Favo to nie tylko delikatesy, ale również przytulna przestrzeń apero, gdzie odwiedzający mogą posmakować produktów ze świeżej lady strefy deli, podawanych w formie apetycznych desek serów oraz wędlin, czy przygotowywanych na świeżo kanapek i focacci. Czas umili także kawa w wielu odsłonach, wino lane bezpośrednio z beczki, czy mediolański i paryski spritz. To miejsce, które zaprasza do spędzania czasu w sposób bardziej świadomy i skupiony na celebracji – niezależnie od tego, czy planuje się szybki zakup, czy dłuższe spotkanie z przyjaciółmi. Design i architektura, a także pomysł powstania Favo są dziełem pracy z klientem studia consultingowo-badawczego Omnisense oraz biura architektonicznego Schwitzke Górski. Firmy, działające w ścisłej współpracy, wypracowały odpowiadający na konsumenckie potrzeby koncept, którego bazą są otwartość, podkreślona ekspozycja produktów, naturalne materiały i nowoczesne rozwiązania uprzyjemniające zakupy, a jednocześnie nie pozbawiające przestrzeni targowego charakteru. FAVO zostało zaprojektowane tak, aby zachęcać do interakcji, odkrywania i degustacji, a jedocześnie budować lokalną społeczność skupioną wokół kulinarnych eksperymentów i życia pełnego smakowania.
Co z trendami?
Favo odpowiada na współczesne trendy, dostosowując się do szybkiego trybu życia i zmieniających się potrzeb ludzi, wpisując się w globalną transformację miejsc sprzedaży, oferując coś więcej niż typowe zakupy. To targ przeniesiony pod dach, ale w przeciwieństwie do klasycznych placy handlowych, dostępny codziennie, przez cały dzień, do późnego wieczoru więc także w zasięgu osób pracujących. Koncept to także odpowiedź na potrzeby nowoczesnych konsumentów, którzy szukają miejsc, gdzie mogą nie tylko robić zakupy, ale także spotkać się z przyjaciółmi, pracować czy cieszyć się chwilą relaksu w codziennym biegu. Możliwość wcześniejszego smakowania produktów strefy deli w strefie apero, oraz sprytne połączenie obu tych przestrzeni sprawia, że doświadczenia serwowane w FAVO są unikatowe i całkowicie klientocentryczne. To miejsce, które idealnie wpasowuje się zarówno w centra miast, jak i potencjalnie może być atrakcyjnym elementem galerii handlowych z dostępem do ulic – rewolucjonizując obecne foodhalle. Połączenie jakościowych zakupów z bogatą strefą gastronomiczną pozwala na stworzenie unikalnego modelu, który sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów i odczaruje zakupowe doświadczenia, na nowo przedstawiając targową formułę konsumentom. Taka rewolucja była możliwa przede wszystkim dzięki pogłębionemu zmapowaniu ich potrzeb oraz wizjonerskiemu podejściu do łączenia codziennych obowiązków, z przyjemnością.
Favo Deli & Apero to więcej niż tylko przestrzeń sprzedażowa czy gastronomiczna – to miejsce, które przenosząc targowe doświadczenia do mądrze, wygodnie i innowacyjnie zaprojektowanej przestrzeni, redefiniuje sposób, w jaki ludzie myślą o jedzeniu, zakupach i spędzaniu wolnego czasu.