Salon Reporter Young zajmie powierzchnię 110 mkw., a lokal Ziaja - 36 mkw. Sklepy dołączą do grona blisko 100 znanych i lubianych marek obecnych w galerii, w tym m.in. H&M, Reserved, New Yorker, Bershka, Stradivarius, Carry, Takko, Top Secret, Mohito, Sinsay, Cropp Town, CCC, Deichmann. Kolejne umowy najmu są finalizowane.
-
Nowi najemcy w Galerii Solnej potwierdzają ogromny sukces procesu komercjalizacji, który na dzień dzisiejszy wynosi 98% - mówi Gregory Pertus, dyrektor galerii z firmy DTZ, która zarządza centrum. -
Do tego dochodzi utrzymująca się na bardzo wysokim poziomie frekwencja w naszej galerii. Cieszą nas te sukcesy, gdyż potwierdzają, że Inowrocław to miasto z ogromnym potencjałem, a powstanie Galerii Solnej przyniosło korzyści nie tylko mieszkańcom miasta, ale także umożliwiło rozwój wielu znanym najemcom sieciowym oraz lokalnym przedsiębiorcom, którzy podjęli współpracę z sieciami modowymi na zasadzie franczyzy - dodaje.
Tagi: