Konkurs PRCH Retail Awards jest dla Ciebie, jeżeli:
• jesteś zarządcą, deweloperem lub właścicielem centrum handlowego lub obiektu, który przeszedł rozbudowę lub modernizację,
• Twoje centrum wyróżnia się na tle innych i może poszczycić się dobrymi parametrami efektywności ekonomicznej (trendy zmian obrotów, odwiedzalność, rozwiązania zarządcze itd.),
• jesteś właścicielem sieci handlowej, która odnosi sukcesy na polskim rynku lub otwiera pierwsze sklepy,
• Twoje działania marketingowe przynoszą znakomite efekty!
Ogłoszenie laureatów obędzie się 15 października 2015 r. podczas uroczystej Gali PRCH Retail Awards w Teatrze i Klubie Capitol w Warszawie, w gronie ponad 300 przedstawicieli branży.
Kategorie konkursowe PRCH Retail Awards 2015:
Dla Centrów Handlowych
- Nowe Centrum Handlowe Roku
- Centrum Handlowe Roku - Best Performance
- Przebudowa/Rozbudowa/Modernizacja Centrum Handlowego Roku
Dla Sieci Handlowych
- Nowa Sieć Handlowa Roku
- Sieć Handlowa Roku- Best Performance
Marketing Centrów Handlowych
- Kampania CSR Roku (Corporate Social Responsibility)
- Kampania Public Relations Roku
- Wydarzenie Roku (Event)
- Kampania Prosprzedażowa Roku
- Kampania Otwarcia Roku
- Kampania Przebudowy/ Rozbudowy/ Modernizacji Roku
- Kampania B2B Roku
Marketing Sieci Handlowych
- Kampania Prosprzedażowa Roku
-
Kampania Wizerunkowa Roku
-
Program Lojalnościowy Roku
-
Kampania CSR Roku (Corporate Social Responsibility)
Harmonogram konkursu:
Etap I - do 22 maja 2015 r. - wypełnienie i odesłanie formularza rejestracyjnego na adres akrawczynska@prch.org.pl. Formularz rejestracyjny jest do pobrania na stronie internetowej konkursu.
Etap II - do 22 maja 2015 r. - Uiszczenie opłaty za każdą zgłoszoną aplikację konkursową, w kwocie:
- 950 PLN + VAT dla firm członkowskich
- 1400 PLN + VAT dla firm niezrzeszonych
Etap III - do 12 czerwca 2015 r. do godz. 16:00 - wysłanie wypełnionej aplikacji konkursowej wraz z autoryzacją zgłoszenia podpisaną przez Prezesa / Członka Zarządu / Właściciela / Zarządcę ocenianego obiektu lub kampanii, potwierdzającą zgodność przekazywanych danych ze stanem faktycznym.
Etap IV - do 4 września 2015 r. ocena dokumentacji konkursowej przez Jury Konkursu i wizja lokalna obiektów zakwalifikowanych do konkursu.
Etap V - ogłoszenie laureatów konkursu w trakcie uroczystości rozdania nagród PRCH Retail Awards - 15 października 2015 r., Teatr Capitol, Warszawa.