Zara uruchomiła sklep internetowy dla indyjskich klientów

2017-11-06 | 09:00

Na początku października Zara rozpoczęła sprzedaż online w Indiach. Dzięki temu internetowa oferta marki jest już dostępna w 46 krajach na całym świecie.

Platforma e-commerce umożliwia klientom dokonywanie zakupów online, a także ich odbiór w wybranym sklepie stacjonarnym Zara lub dostarczenia odzieży bezpośrednio pod wskazany adres. Zara wynajęła również magazyn zlokalizowany w pobliżu New Delhi, gdzie będą kompletowane zamówienia, a następnie dostarczane w obrębie całego kraju.

Należący do Inditex Group, będącej jednym z największych na świecie sprzedawców modowych, zintegrowany model sklepu internetowego online Zara oferuje pełną gamę artykułów dostępnych obecnie w jej sklepach. Odzież sprzedawana online będzie oferować te same ceny, co sklepy stacjonarne.

- Strona została skonfigurowana tak, aby umożliwić dokonywanie zakupów za pomocą dowolnego urządzenia mobilnego, działającego na dowolnej przeglądarce i za pomocą aplikacji dostępnej zarówno w wersji dla systemu iOS, jak i Androida. Płatności można dokonywać przy użyciu wszystkich standardowych metod płatności e-commerce, takich jak PayPal czy też za pomocą kart kredytowych, w tym Visa, Mastercard i American Express. Podobnie, wymieniając lub zwracając zakupione przedmioty, kupujący będą mieli możliwość zwrotu w wybranym przez siebie sklepie, w okresie 30 dni - powiedział rzecznik prasowy firmy.

W celu realizacji dostaw Zara nawiązała współpracę z trzema dostawcami usług logistycznych. Zamówienia będą realizowane od dwóch do czterech dni roboczych w miastach takich jak Ahmedabad, Bengaluru, Kolkata, Chennai, Delhi, Hyderabad i Bombaj. - Jeśli  chodzi o dostawy w pozostałe części kraju, będzie to trwało od pięciu do ośmiu dni roboczych - powiedział rzecznik, dodając, że standardowe dostawy będą kosztowały 290 rupii, podczas gdy zakupy powyżej 4000 rupii będą dostarczane bezpłatnie.

Przypomnijmy, że w maju Zara uruchomiła w południowym Mumbaju swój największy sklep w Indiach, który zajął powierzchnię ponad 4 700 m kw. (51 300 stóp kwadratowych). Obecnie w Indiach działa 20 sklepów Zara, z których pięć znajduje się w Bombaju.

Rywal Zary, marka H&M, ogłosił we wrześniu, że wejdzie do indyjskiej sieci w przyszłym roku.

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: Archiwum Galeriehandlowe.pl Źródło: www.dnaindia.com

Zara uruchomiła sklep internetowy dla indyjskich klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.