W sercu praskiej starówki został otwarty salon marki Lacoste. Wszystkie prace przebiegały pod ścisłą kontrolą konserwatora zabytków. Projekt zakładał zachowanie zabytkowego charakteru wnętrza, przy jednoczesnym zastosowaniu nowoczesnych, minimalistycznych rozwiązań.
Tradycyjna, palona cegła i lekka zabudowa meblowa w odcieniu szarości ocieplają przestrzeń, a ledowe podświetlenie paneli ściennych stwarza efekt charakterystycznej łuny, która podkreśla zabytkowe elementy wnętrza, np. sklepienia łukowe. Całość jest bardzo stylowa i elegancka, co koresponduje z filozofią marki.
W aranżacji znalazło się wiele elementów podkreślających tożsamość francuskiej sieci sklepów. Wyeksponowane w charakterystyczny sposób rakiety tenisowe, to obok zielonego krokodyla drugi firmowy znak Lacoste. Za ladą w strefie sprzedaży zobaczyć można różne warianty logotypu, z kolei specjalnie zaaranżowana tuż przy wejściu do sklepu strefa muzealna ma przybliżyć klientom historię brandu. Znajduje się tam tablica informacyjna oraz neon, przedstawiający wizerunek tenisisty. Witrynę uzupełnia motto założyciela marki Rene Lacoste, które gloryfikuje zasadę fair play (L'essentiel est que demeure le fair-play).
Budynek Luna, w którym mieści się salon, znajduje się pod ochroną służb konserwatorskich.