Koniec z błądzeniem po centrum handlowym. Dzięki aplikacji Echo, klienci z łatwością wyszukają po słowach kluczowych interesujący ich sklep i za pomocą jednego kliknięcia zlokalizują go na mapie. Komórka może stać się w ciągu minuty swoistym przewodnikiem po alejkach centrum. Rozwiązanie wdrażane dla kieleckiej galerii przez Aduma Mobile daje też możliwość szybkiego zapoznania się z rabatami. Ułatwia to wprowadzony specjalny system powiadomień, który przypomni o aktualnych promocjach i kuponach zniżkowych w ulubionych sklepach.
-
Ciekawym rozwiązaniem jest funkcja koszyka zakupów z możliwością robienia zdjęć, obsługi głosowej oraz zapamiętywania sklepów – mówi Maciej Barański, szef marketingu Galerii Echo Kielce –
W ten sposób chcemy ułatwić naszym gościom zakupy i zaoszczędzić czas, którego wciąż nam brakuje. Aplikacja dostarcza powiadomienia o atrakcjach i wydarzeniach w galerii, dzięki czemu klienci nigdy nie zapomną już o premierach kinowych, spotkaniach ze znanymi osobami czy otwarciu nowego lokalu w centrum.
Dzięki mobilowi zmotoryzowani będą mogli szybciej zlokalizować swój samochodu na parkingu galerii. Wystarczy tylko wpisać numer rejestracji do systemu i po zakupach odnalezienie auta będzie dużo szybsze, bez konieczności błądzenia po parkingu. -
W aplikacji są dostępne także rozkład jazdy komunikacji miejskiej oraz możliwość zamówienia taksówki Echo. - Już niedługo dodamy kolejne atrakcyjne funkcjonalności – mówi Jakub Wojnicki, Prezes Aduma Mobile, która przygotowała aplikację dla Echo Kielce. –
Jedną z nich będzie zamawianie i rezerwacja biletów w kinie Helios na terenie Galerii Echo. Wystarczy tylko kilka kliknięć, żeby zabookować sobie miejsce na romantycznym filmie czy krwawym horrorze.
Aplikacja stanie się częścią programu lojalnościowego opartego o system kuponów. W ten sposób galeria chce nagradzać wiernych klientów i zaprosić kolejnych do korzystania z usług najemców. Dzięki integracji z mediami społecznościowymi, informacjami o ciekawych promocjach i wydarzeniach będzie można podzielić się także nimi ze znajomymi. Jako jedyna w Polsce, aplikacja mobilna Echo Kielce, jest dostępna na trzy platformy: iOS, Android, Windows Phone. Oznacza to, że będzie mogło z niej korzystać blisko 95% użytkowników nowoczesnych telefonów komórkowych. -
Premiera Windows 8 i Windows Phone 8 była ważnym wydarzeniem w 2012 roku, dlatego po analizie danych z rynku i symulowanej ekspansji tego systemu zdecydowaliśmy się jako pierwsi na stworzenie aplikacji na wszystkich trzech platformach – uzupełnia Maciej Barański.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Echo
Zobacz sklepy w Galerii Echo
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Echo Investement Property Management
Tagi: