Koronawirus zmienił naszą rzeczywistość. Modernizacji uległy metody komunikacji z klientem, działania marketingowe, a dynamika zmian preferencji konsumenckich przybrała na sile. Agencja X-5 Productions postanowiła stawić czoła nowej rzeczywistości i przenieść pro-sprzedaż do nowego wymiaru
Kiedy zaczęło nam się wydawać, że już wszystko zostało wymyślone, pandemia spowodowała pewien przełom w myśleniu oraz otworzyła pole nowych możliwości, dzięki którym Agencja X-5 Productions udowadnia, że można stworzyć rozwiązania zaspokajające potrzeby konsumentów i wspierające sprzedaż.
Powstała bowiem aplikacja pro-sprzedażowa – łApp Nagrody, która całkowicie spełnia oczekiwania Klientów Galerii Handlowych, nawet tych najbardziej ostrożnych. Czy bezpieczny pro-sale w czasie COVID-19 jest możliwy? Wydaje się, że przygotowane zostało do tego idealne narzędzie!
Dzięki Aplikacji, podczas długofalowych działań pro-sale przestał obowiązywać czas funkcjonowania stanowiska promocyjnego, Klienci mogli zgłaszać paragony do promocji w dowolnym miejscu i przez całą dobę. W niektórych przypadkach Galerie Handlowe rozważały nawet całkowitą rezygnację ze stanowisk obsługi, przekierowując oszczędności budżetowe na dodatkowe wsparcie Najemców lub nagrody.
Jakie zatem korzyści wysuwają się na pierwszy plan? Otóż przede wszystkim, dzięki wykorzystaniu Aplikacji można uniknąć gromadzenia się Klientów przy stanowisku promocyjnym, ograniczyć tym samym kontakt hostessa-klient czy korzystanie ze wspólnych urządzeń mobilnych typu promo-kiosk.
Mechanizm Aplikacji wspiera gromadzenie danych osobowych Klientów i prowadzenie z nimi dialogu, a co istotne aktywizuje ich do ponownego odwiedzenia Galerii. Działanie Aplikacji można całkowicie dopasować do potrzeb Klienta, tworząc jednocześnie pierwszy produkt digitalowy, skrojony na miarę i zaspokajający indywidualne potrzeby Zleceniodawcy.
Ile czasu potrzeba aby uruchomić Aplikacje dla danej lokalizacji? Średnio 3-4 tygodnie, w zależności od poziomu zaawansowania oczekiwań Zleceniodawcy. Produkt został obecnie wprowadzony do sklepów AppStore i Google Play, co daje agencji możliwość szybkiej realizacji kolejnych projektów.
Jakie ponadto zalety Aplikacji warto przede wszystkim podkreślić? Z pewnością jej plastyczność i nieograniczone możliwości personalizacji – można ją wykorzystać w działaniach pro-sale, ale system ten może też stanowić podstawę do organizacji loterii lub programu lojalnościowego.
Po wdrożeniu przez agencję X-5 Productions pro-sprzedaży z Aplikacją, podczas pierwszego tygodnia zarejestrowanych zostało 1200 pobrań aplikacji na urządzenia mobilne w jednym Centrum. Warto podkreślić, iż 30% zgłoszeń w aplikacji otrzymanych zostało poza godzinami otwarcia centrów handlowych, a dzienna ilość pobrań nie malała nawet w dni, kiedy stanowisko promocyjne nie było czynne. Udało się dotrzeć do odbiorców, którzy nie mają czasu na stanie w kolejce do stanowiska promocyjnego, a także do tych, którzy nawet jeśli czas mieli, to nie chcieli się narażać na ewentualną transmisję wirusa.
Aplikacja, to produkt który może funkcjonować samodzielnie, przenosząc pro-sprzedaż w wymiar wirtualny, a także jako doskonale wsparcie dla działań realizowanych w sposób tradycyjny, z wykorzystaniem Punktów Obsługi Promocji.