Firma Bartek S.A., po pierwszym półroczu 2013 osiągnęła wzrosty sprzedaży o 9,2% w skali roku. Analogicznie do tego samego okresu zeszłego roku wzrost wyniósł 42%.
Na taki wynik wpływ miała zmiana polityki cenowej oraz zintensyfikowane działania marketingowo-sprzedażowe.
-
W sezonie wiosennym po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wprowadzić dodatkowe modele obuwia w tańszej ofercie cenowej. Dzięki temu pozyskaliśmy nowych klientów, dla których cena stanowiła wcześniej główną barierę zakupową – mówi Katarzyna Nowicka, manager ds. marki. -
Wiele uwagi poświęciliśmy również działaniom w samych salonach – dodaje. -
Odpowiednia prezentacja produktów oraz aranżacja witryny, która w przystępny sposób prezentuje bogatą ofertę butów, okazały się bardzo skuteczne skutecznym działaniem. Na wyniki mają wpływ również spójne działania komunikacyjne. Prowadzimy aktywną politykę promocyjną – klienci zawsze odnajdą w naszych sklepach różne atrakcje i niespodzianki. Warto również podkreślić znaczenie stabilnego i wykwalifikowanego zespołu sprzedażowego doradców klienta. Dbamy o wysoki poziom wiedzy w zakresie doboru obuwia wśród naszych pracowników. Dążymy do tego, by klienci mogli uzyskać w naszych salonach profesjonalną poradę w tym zakresie – mówi Katarzyna Nowicka i dodaje: -
Zdrowie dzieci i dbanie o ich bezpieczny i prawidłowy rozwój jest dla nas najważniejsze.
Plany sprzedażowe na drugie półrocze zakładają kontynuację trendu wzrostowego. Ponadto Bartek S.A. planuje otwarcie około 8 nowych salonów w Polsce.
Zobacz sklepy Bartek w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Bartek
Tagi: