Wzrost sprzedaży sieci Biedronka o 16,3%

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-02-06 | 11:57
Według wstępnych wyników finansowych za 2012 rok, podanych przez Grupę Jeronimo Martins, sprzedaż sieci Biedronka w ubiegłym roku wyniosła 6,73 mld euro i wzrosła o 16,3% (o 18% w przeliczeniu na złotówki). W roku 2013, firma planuje kontynuować równomierny rozwój sieci w całej Polsce.
W 2012 sieć Biedronka odświeżyła wizerunek oraz zmodernizowała wszystkie placówki. Dzięki nowemu układowi sklepy są wygodniejsze i zapewniają lepszą artykułów świeżych, takich jak nabiał, warzywa i owoce, pieczywo, świeże mięso i ryby. Zmianie układu sklepów towarzyszyła zmiana logotypu oraz nowa kampania marketingowa. Wszystkie powyższe działania spotkały się one z bardzo przychylną opinią naszych Klientów – w całym 2012 roku placówki Biedronka odnotowały ponad miliard odwiedzin. Warto również dodać, iż obecnie ponad 70 proc. Polaków regularnie robi zakupy w sklepach sieci.
W ubiegłym roku sieć prowadziła dodatkowo wiele aktywności związanych z byciem Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Ten wysiłek został doceniony zarówno przez klientów, kibiców, jak i przez ekspertów. Marka Biedronka wymieniana była przez Polaków jako najbardziej rozpoznawalna marka kojarzona z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Kampania "Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową" została uhonorowana prestiżową nagrodą branży marketingowo-reklamowej Effie w kategorii "Retail". To już trzecia statuetka Effie dla sieci sklepów należącej do Jeronimo Martins Polska.
W roku 2013, firma planuje kontynuować równomierny rozwój sieci w całej Polsce. Planowane są także otwarcia kolejnych Centrów Dystrybucyjnych. Podtrzymywany jest priorytet, którym pozostaje otwarcie 3000 sklepów sieci Biedronka do końca 2015 r.
Przedstawiciele sieci liczą, że za 5 lat Biedronka nadal będzie ulubionym sklepem Polaków. Zapewniają, że niezmiennie będą kontynuować swoją strategię, której filarami są: wysoka jakość, niskie ceny, bliskość naszych sklepów oraz ścisła współpraca z polskimi producentami.
Zobacz sklepy Biedronka w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-01-11 do 2013-01-11

Zobacz także

Wzrost sprzedaży sieci Biedronka o 16,3%

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.