W styczniu przychody spółki CDRL w polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 9,63 mln zł. Przychody wygenerowane przez spółkę w kanale e-commerce w Polsce wzrosły o 3% rok do roku do 1,15 mln zł.
Rok zaczyna się zgodnie z naszymi wewnętrznymi założeniami. W najbliższych miesiącach będziemy pracować m.in. nad dalszym rozwojem i optymalizacją sieci. Już w I kwartale możemy otworzyć kolejne sklepy w Polsce i zagranicą. Bardzo liczymy też na e-commerce i pracujemy nad kolejnymi wersjami naszego sklepu internetowego
– skomentował Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Przychody polskich sklepów sieci były o 6% niższe niż w styczniu 2016 r.
W całym zeszłym roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do 2015 roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były w tym okresie o 63% wyższe niż w 2015 r.
W ciągu trzech kwartałów zeszłego roku skonsolidowane przychody (we wszystkich kanałach sprzedaży łącznie) właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4% do 151,47 mln zł. Wyniki finansowe za cały rok spółka poda 20 marca.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.