Wzrost odwiedzalności centrów handlowych Carrefour Polska

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-01-24 | 14:02
Centra handlowe Carrefour odnotowały kolejny wzrost odwiedzalności w porównaniu rok do roku, co było wynikiem systematycznie prowadzonej rekomercjalizacji oraz modernizacji tych obiektów.
Carrefour Polska dostrzega duży potencjał w centrach handlowych drugiej generacji, które w pełni odpowiadają na obecne potrzeby klientów. Obiekty te położone są przeważnie w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, zapewniają tym samym dogodną komunikacje, zarówno osobom zmotoryzowanym poprzez gwarancję bezpłatnego parkingu samochodowego, jak również klientom korzystającym z transportu publicznego.
Siłą centrów handlowych Carrefour jest obecny w nim operator spożywczy, którego oferta produktowa charakteryzująca się miedzy innymi atrakcyjnymi cenami jest ściśle dostosowana do lokalnych potrzeb konsumentów. Dodatkowo prowadzone systematycznie remodelingi sklepów, w znaczący sposób przyczyniają się do podwyższenia komfortu podczas dokonywania zakupów.
Centra handlowe Carrefour, to także ciekawa oferta handlowa skonstruowana w oparciu o marki odzieżowe, punkty usługowe oraz salony RTV/AGD.
Carrefour Polska docenia wartość drobnych polskich przedsiębiorców, oferujących takie usługi jak krawiectwo, dorabianie kluczy czy naprawy obuwia, umożliwiając im otwarcie punktów usługowych na terenie swoich centrów handlowych. Dzięki temu, klienci maja dostęp do pełnego wachlarza usług, a lokalni przedsiębiorcy mogą z sukcesem kontynuować swoja działalność.
- Kolejny wzrost odwiedzalności naszych obiektów cieszy nas tym bardziej, że większość centrów handlowych w Polsce odnotowała w roku ubiegłym spadek footfallu. Pokazuje to, że przed centrami handlowymi drugiej generacji stoi ogromna szansa, by zbudować stabilną i długoterminową pozycję na rynku. Siłą centrów handlowych Carrefour jest ich szeroko rozumiana bliskość, nie tylko w ujęciu geograficznych, ale przede wszystkim w odpowiednio skompletowanej ofercie handlowej. Jesteśmy blisko klientów poprzez lokalizacje naszych sklepów, poprzez produkty, które im oferujemy jak również inicjatywy społeczne, w które się chętnie angażujemy - podsumowuje Ronan Martin V-ce prezes Carrefour Polska
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-04-12 do 2014-04-13

Zobacz także

Wzrost odwiedzalności centrów handlowych Carrefour Polska

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.