Produkty AlmiDécor – jednej z czołowych polskich marek branży wyposażenia wnętrz, dostępne są od niedawna w sklepie internetowym almi-decor.com. Projekt realizowany jest w nowatorskim modelu RevenueSharing.
Internetowy sklep marki AlmiDécor to nie tylko uzupełnienie tradycyjnego
sposobu sprzedaży - poprzez salony sieci AlmiDécor, ale przede
wszystkim ułatwienie dla wszystkich wielbicieli stylu marki, również
tych, którzy nie mają w pobliżu tradycyjnego sklepu.
-
Rozwój każdego biznesu wiąże się dziś z obecnością w wielu kanałach sprzedaży, stąd nasza decyzja, by połączyć działania sklepów stacjonarnych z wersją sklepu online – wyjaśnia Danuta Zeidler, PR Manager z firmy ADe Line SA, będącej właścicielem marki AlmiDécor.
Sklep online zawiera wszystkie kategorie produktów dostępnych w salonach. Sposób przeprowadzania transakcji jest maksymalnie uproszczony – wystarczy się zarejestrować, zapoznać z regulaminem oraz informacjami o dostawie i dodawać do koszyka wybrane produkty. Na darmową dostawę można liczyć już w przypadku zakupu od 100 zł, działa także system ratalny. Przesyłki docierają do klientów poprzez sieć coraz bardziej popularnych paczkomatów, są dowożone przez kuriera, można je też odbierać w salonach AlmiDécor. Duże produkty dostarczane są w specjalny sposób – odpowiednio zabezpieczone trafiają prosto pod wskazany adres, są wnoszone do domu i ustawiane w wyznaczonym miejscu. W sklepie online jest możliwe korzystanie z karty programu Loving Home Club, gwarantującej odkładanie na specjalnym koncie 10 % wartości każdych zakupów – na kolejne transakcje.
Zaprojektowane rozwiązanie, bazuje na platformie PrestaShop. Aplikacja została ponadto zintegrowana z wdrożonym wcześniej systemem ERP Microsoft Dynamics Navision. Sklep.almi-decor.com to gotowe narzędzie do budowania lojalności klientów. Dotychczas prowadzony jedynie w sklepach stacjonarnych program Loving Home Club, zyskał swoją wersję internetową, dzięki czemu przyczynia się do wzmocnienia efektu odwróconego ROPO.
Za technologię oraz kompleksową obsługę sprzedaży online w e-sklepie odpowiedzialni są specjaliści Contium (Grupy Unity), którzy wspierają markę AlmiDécor nie tylko od strony realizacyjnej. Współpraca między firmami oparta jest o model efektywnościowy.
-
W tradycyjnym modelu współpracy zakres obowiązków jest jasny. Po analizie biznesowej i technologicznej, wdrażane jest oprogramowanie sklepowe i właściwie prócz umowy serwisowej i hostingu, na tym kończy się odpowiedzialność dostawcy. Za sprzedaż i marketing odpowiada właściciel e-sklepu. W modelu RevenueSharing część tej odpowiedzialności przejmuje wdrożeniowiec – wyjaśnia Robert Kwissa, E-commerce Manager w Grupie Unity.
W praktyce oznacza to, że wynagrodzenie dostawcy uzależnione jest od realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych. W ramach współpracy specjaliści firmy Contium odpowiedzialni są m.in. za media planning, pozycjonowanie serwisów w wyszukiwarkach, obsługę email marketingu czy obsługę kampanii płatnych w mediach internetowych. Po stronie AlmiDécor jako właściciela sklepu, pozostaje zarządzanie katalogiem produktów, kształtowanie polityki cenowej i promocji oraz obsługa klienta internetowego (wysyłka zamówień, fakturowanie, obsługa zwrotów i reklamacji).
Zobacz salony AlmiDécor w centrach handlowych
Zobacz kolekcje AlmiDécor
Tagi: