Jesienna kampania Esprit była niezwykłym pokazem talentu modelki i fotografki Astrid Munoz, która stworzyła serię autoportretów na szkockiej wyspie Skye. W tym sezonie marka Esprit pozostaje w związku z inspirującymi kobietami, co widać najpełniej w kampanii "I am Esprit".
Tej wiosny marka zachęca do poznania wyjątkowej kobiety Esprit, która z odwagą wygłasza własne opinie, śmiało korzysta z talentów i żyje pełnią życia. Odkryj jej pewność siebie i harmonię jaką wprowadza do swojego otoczenia. Kobieta Esprit z łatwością wplata w swój letni look inspiracje z egzotycznych krajów, nieodkrytych smaków, pasjonujących kolorów i nietuzinkowych kształtów. Jest otwarta na nowe style, począwszy od miejskiego luksusu przez codzienną wygodę aż po delikatną kobiecość. Kampania „I am Esprit” podkreśla wyluzowane podejście do mody, łączącej zabawę z wyrobionym smakiem i dojrzałością. Zasady i życiowe motta wyrażone zostały w kilku mantrach:
„Czuję się pewnie z tym, jaka jestem”
„Każda kobieta jest piękna w oczach swojej najlepszej przyjaciółki”
„Kiedy czuję się dobrze, wyglądam dobrze”
Aby doskonale spersonalizować pełną pasji, talentów i pewności siebie kobietę Esprit, międzynarodowa marka odzieżowa po raz kolejny wybrała chińską top modelkę Liu Wen i naturalną piękność Editę Vilkeviciute. Mieszkający w Nowym Jorku fotograf Lachlan Bailey stworzył klimatyczne zdjęcia w dolinie Amangiri Resort w południowym Utah. Plan zdjęciowy na amerykańskiej pustyni Navajo był idealnym miejscem, aby uchwycić rozległy krajobraz skąpany w zachodzącym słońcu. Dzięki temu udało się stworzyć charyzmatyczny klimat połączony z bezpretensjonalnym szykiem i causualowym lookiem, stworzonym przez światowej sławy stylistkę Camille Bidault.
Nowa kampania będzie komunikowana od marca 2014 w prasie, mediach elektronicznych i mediach społecznościowych, a także w materiałach POS o ogólnoświatowym zasięgu.
Tagi: