„Poniedziałki z Coca-Cola”, wspólna akcja sieci Multikino i firmy Coca-Cola HBC Polska, zdobyła pierwsze miejsce w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2013 w Barcelonie podczas targów CineEurope.
Długofalowa współpraca sieci Multikino i firmy Coca-Cola HBC Polska oraz wspólny projekty i jego bardzo dobre wyniki zostały docenione w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2013. Odbył się on w ramach CineEurope, największych i najbardziej prestiżowych europejskich targów oraz konwentu poświęconego branży kinowej. Konkurs miał na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych akcji sprzedażowych wpływających na przychody w branży kinowej. Uczestnicy prezentowali najnowsze trendy w zakresie rozwoju barów kinowych, które mogły stać się inspiracją dla pozostałych uczestników CineEurope.
Akcja „Poniedziałki z Coca-Cola” zwyciężyła w rywalizacji z projektami realizowanymi w innych europejskich sieciach kinowych: UCI Germany, VUE Entertainment, UCI Italy oraz Mars Entertainment Group.
„Poniedziałki z Coca-Cola” realizowane są w sieci kin Multikino od listopada 2011 roku. Każdy, kto kupuje zestaw z napojem Coca-Cola, otrzymuje kupon upoważniający do zakupu biletu za 10 zł na film 2D lub za 12 zł na film 3D w kolejny poniedziałek. Kupon jest ważny 30 dni od daty na paragonie fiskalnym, potwierdzającym zakup zestawu. W przypadku filmów 3D obowiązuje dopłata za udostępnienie okularów 3D. Komunikacja akcji odbywa się w kinach na nośnikach onscreen: spoty, plansze na ekranie oraz przy kasach biletowych (monitory, ulotki wydawane przez kasjerów, plakaty), na stronie multikino.pl, Facebooku oraz w wybranych mediach.
-
Zdobycie głównej nagrody na najważniejszych europejskich targach poświęconych branży kinowej to dla nas ogromny zaszczyt oraz potwierdzenie, że strategia współpracy cross-promocyjnej z firmą Coca-Cola HBC Polska jest właściwym kierunkiem – mówi Mariusz Spisz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Multikino S.A.
Zobacz Multikina w centrach handlowych
Tagi: