Posnania Customer Experience Award to nagroda dla najemcy, którego zespół sprzedażowy uzyskał najwyższą ocenę w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń konsumenckich. Zwycięzca został wybrany na podstawie badania „tajemniczy klient”. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się w czwartek 8 lutego, podczas spotkania podsumowującego miniony rok w Posnanii.
– Przykładamy ogromną wagę do budowania doświadczenia konsumenckiego określanego jako Customer Experience. Starania te potwierdzają wyniki badań konsumenckich, z których wynika, że blisko 80% mieszkańców miasta i regionu pozytywnie oceniło nasz obiekt i zarekomendowałoby go swoim znajomym. Ten wynik udało się osiągnąć dzięki zaangażowaniu naszych najemców. Chcemy dążyć do jeszcze wyższego poziomu satysfakcji klientów, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć program motywujący dla najemców i ich pracowników. Punktem wyjścia były badania „tajemniczy klient”
– mówi Marek Ćwiek, Dyrektor Posnanii.
Badanie przeprowadzono w każdym lokalu handlowym, usługowym i gastronomicznym w Posnanii. Audytorzy zwracali uwagę przede wszystkim na proces obsługi klienta. Oceniali doświadczenia konsumenckie w oparciu o pierwsze wrażenie, ekspozycję, personel marki oraz atmosferę rozmowy sprzedażowej.
– Od personelu marki oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w rozmowę, odpowiednich umiejętności komunikacyjnych, aktywności w poznaniu potrzeb klienta oraz fachowego przedstawienia oferty
– mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektor Marketingu Posnanii.
Z badań wynika, że mocnymi stronami lokali w Posnanii są atrakcyjne aranżacje witryn, aktywna i przyjazna postawa personelu, zachowania niewerbalne w rozmowie oraz rozległa wiedza merytoryczna i profesjonalizm pracowników.
Zwycięzca Posnania Customer Experience Award zostanie ogłoszony 8 lutego, podczas spotkania podsumowującego miniony rok. Najlepszy zespół sprzedażowy otrzyma statuetkę oraz nagrodę.