Korporacja odzieżowa VF oraz międzynarodowa organizacja SAGL ogłosiły dzisiaj nową strukturę zarządczą w ramach swoich marek denimowych w regionie Europy, Środkowego Wschodu oraz Afryki (EMEA).
Massimo Ferrucci, prezes VF Jeanswear EMEA, pozostanie na swoim dotychczasowym stanowisku jako główna osoba zarządzająca markami denimowymi na terenie Europy. Stanowiska wymienione poniżej będą mu bezpośrednio podlegały.
Johan De Niel obejmuje stanowisko wiceprezesa EMEA marki Wrangler®, natomiast Peter Kats analogiczne stanowisko w marce Lee®.
De Niel dołączył do VF Corporation w roku 1981 i jest wieloletnim, doświadczonym pracownikiem. W trakcie swojej kariery zasiadał na kilku kierowniczych stanowiskach w marce Lee®, ostatnio jako wiceprezes odpowiedzialny za dział Produktu i Marketingu. 35 lat pracy dla Lee® pozwoliły mu nabyć ogromne doświadczenie w zarządzaniu marką, którą wykorzysta w opracowaniu i wdrożeniu spójnej strategii na swoim nowym stanowisku we® Wrangler EMEA.
Kats rozpoczął pracę w VF Corporation w roku 2013 jako wiceprezes zarządu ds. sprzedaży w marce Vans®. W zeszłym roku dołączył do zespołu Lee, również jako wiceprezes zarządu ds. sprzedaży. Jego znaczące doświadczenie w branży odzieżowej i obuwniczej umożliwi mu stworzenie nowej strategii dla marki Lee®, zaspokajającej potrzeby klientów w regionie EMEA.
De Niel i Kats będą kierować zespołami „Projektowanie”, „Produkt”, „Merchandising” i „Marketing” w swoich markach.
Dodatkowo utworzono dwa kierownicze stanowiska w ramach VF Jeanswear EMEA.
Daniel Larsson został mianowany na stanowisko Senior Sales Director w VF Jeanswear EMEA i poprowadzi jeden zespół dla marek Lee® i Wrangler® w regionie EMEA. Larsson dołączył do VF w roku 2007 i wcześniej obejmował stanowisko kierownika ds. strategicznych klientów w marce The North Face®.
Johan Vercammen został mianowany na stanowisko Senior DTC Director w VF Jeanswear EMEA i będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marketingowej direct-to-consumer, której celem jest zapewnienie najlepszego doświadczenia zakupowego zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Vercammen został pracownikiem VF w grudniu 2010 i wcześniej zajmował stanowisko kierownika ds. DTC w marce Kipling®, należącej do portfolio VF.
W VF nieustannie pracujemy nad tym, by wykorzystać współdziałanie pomiędzy markami z naszego portfolio. Od zrównoważonego systemu dostaw po innowacyjne produkty, które inspirują klientów – nasze unikatowe podejście do biznesu One VF pozwala nam wykorzystać najlepsze plany, strategie i kadry, by odnieść sukces. Nowo mianowani prezesi i kierownicy pomogą nam osiągnąć strategiczne cele w poszczególnych markach denimowych, zbliżyć nas do konsumentów i zbudować jeszcze mocniejszy fundament pod przyszły rozwój marek Lee® i Wrangler® w regionie EMEA
- skomentował zmiany Massimo Ferrucci, prezes VF Jeanswear EMEA.