Do grona najemców łódzkiego centrum handlowego dołączyła marka Wólczanka. Salon zajmuje powierzchnię 67 m kw.
Wólczanka to marka z blisko 70- letnią tradycją. Jej kluczowym produktem są koszule dla kobiet i mężczyzn uszyte z najlepszej jakości tkanin i sprowadzane od renomowanych światowych producentów. Marka posiada szeroką sieć dystrybucji zlokalizowaną w największych miastach Polski. Obecnie sprzedaje swoje produkty w blisko 100 prestiżowych lokalizacjach. W ofercie Wólczanki znajduje się szeroki wybór koszul dedykowanych do pracy, na weekendy, a także na specjalne okazje. W ofercie najemcy znajdują się także krawaty, muchy oraz eleganckie i oryginalne spinki do mankietów.
Wólczanka wchodzi w skład grupy kapitałowej Vistula Group S.A., do której należą również inne marki odzieżowe Vistula i Deni Cler oraz marka jubilerska W. Kruk.