Na polskim rynku pojawiła się głośno zapowiada marka aTab grupy BKK S.A. Brand oferuje artykuły wystroju wnętrz, a jego pojawienie się w branży jest efektem wszechstronnego rozwoju sieci. Salon zostanie otwarty na poziomie 1 w Galerii Malta w maju br. centrum podpisało również umowę z firmą Cortland. W jej ofercie oprócz komputerów Apple jest dostępna również szeroka gama sprawdzonych produktów dedykowanych nie tylko studiom graficznym, ale także wszystkim miłośnikom fotografii, muzyki i filmów.
Warto dodać, że galeria przedłużyła umowę z ekskluzywną marką Barbour do 2020 roku. Firma produkuje wyjątkowej jakości kurtki, płaszcze, swetry, kamizelki, koszule i galanterię. Nie bez znaczenia jest popularność brandu wśród członków brytyjskiej rodziny królewskiej, której herbami opatrzona jest każda podszewka z jego logiem.
Ponadto rekolację przejdzie salon marki Venezia. Jej produkty to efekt pracy włoskich projektantów, którzy łączą światowe trendy tworząc charakterystyczny styl, wyróżniający się wyjątkowym designem i dbałością o detale. Niepowtarzalne kolekcje butów powstają dzięki połączeniu pięknych, delikatnych skór z ciekawą stylistyką. W ofercie sklepu znajdują się również torby, kurtki a także płaszcze skórzane oraz paski. Salon znajduje się na parterze galerii.
Tagi: