Multibrandowa sieć odzieżowa, Diverse, której właścicielem jest firma Etos, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju. Aktualnie liczy już 179 salonów, wśród których 91 działa na zasadach franczyzy, a niektóre funkcjonują również jako kornery w sklepach multibrandowych.
Do końca 2013 sieć sklepów marki Diverse powiększy się o kilkanaście salonów. Nowe punkty sprzedaży zostaną otwarte m.in. w Galerii Katowickiej, CH Riviera w Gdyni, CH Bronowice w Krakowie.
-
Strategia rozwoju marki Diverse opiera się na otwarciach w nowo powstających obiektach handlowych, jak również poprzez otwarcia salonów franczyzowych w mniejszych miastach, w których dopuszczamy otwarcia przy głównych ulicach handlowych. Dla nas kluczowe znaczenie ma lokalizacja sklepu, zarówno w centrum handlowym, jak i przy ulicy handlowej - mówi Alicja Dąbek, kierownik ds. rozwoju sieci sprzedaży Diverse. -
Firma Etos w roku 2013 osiąga założone wyniki sprzedażowe, zaś zmiany, które wprowadzamy w naszych działających, jak i w nowo otwieranych salonach pozwalają na osiąganie wytyczonych celów - dodaje.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Zobacz sklepy Diverse w centrach handlowych
Tagi: