Change Lingerie to skandynawska marka bieliźniana dostępna w prawie 200 salonach w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w listopadzie 2011 roku w łódźkim centrum handlowym przy ul. Pabianickiej. Od kwietnia br. trwa dynamiczna ekspansja sieci w Polsce – w przeciągu niespełna dwóch miesięcy otwarto 19 nowych salonów, w tym 8 z nich na zasadach franczyzy.
-
Sukces marki Change Lingerie w Łodzi zachęcił nas do dynamicznego rozwoju sieci w Polsce. To był bardzo intensywny okres, ale udało się logistycznie opanować całe przedsięwzięcie jakim jest otwarcie tak dużej ilości salonów w niespełna dwa miesiące – mówi Tariq Al– Sakkaf, członek Zarządu Change.
W ramach kolejnych działań inwestycyjnych jeszcze w drugim i trzecim kwartale 2015 roku Change zakłada dalszą ekspansję. Następne otwarcia zaplanowano m.in. w Poznaniu (CH Marcelin), Warszawie (Factory Ursus), Bytomiu (CH Agora), Bydgoszczy (ul. Pomorska), Gliwicach (CH Forum), Rybniku (CH Focus Mall) oraz Sochaczewie (ul.Warszawska 33c).
-
Po realizacji zaplanowanych już na najbliższe miesiące otwarć kolejnych, nowych salonów skoncentrujemy się na wzmocnieniu pozycji marki na rynku. Strategia rozwoju firmy zakłada dalszą rozbudowę sieci w ramach franczyzy, ale najwcześniej w IV kwartale bieżącego roku – tłumaczy Tariq Al– Sakkaf.
Tagi: