Firma KiK, to sieć dyskontów odzieżowo - tekstylnych, wciąż zwiększająca swe udziały w Polsce i na arenie międzynarodowej. KiK, od 2012 roku prowadząca działalność na rynku polskim, posiada obecnie ponad 3200 sklepów w ośmiu krajach Europy, a od listopada 2013 roku podejmuje działania handlowe w Holandii.
Sieć sklepów KiK rozwijając działalność, stawia na zwiększanie udziałów w polskim rynku i wzrost zatrudnienia. Założeniem strategicznym przyjętym przez firmę w 2013 roku jest poszerzenie sieci obecnych sklepów i otwarcie jeszcze kilkudziesięciu obiektów tak, aby w okresie najbliższych 12 miesięcy funkcjonowało blisko 100 nowych punktów handlowych.
KiK realizuje międzynarodowy koncept, który sprawdza się także na polskim rynku. Każdego miesiąca sieć otwiera nowe sklepy. Są one zlokalizowane w dużych, małych i średnich miejscowościach, w wielkogabarytowych centrach handlowych, ale również w galeriach o małej powierzchni użytkowej, w retail parkach, czy przy ulicach w centrum miasta.
Kluczowym aspektem przy wyborze strategicznego miejsca jest rentowność, potencjał, otoczenie i prorozwojowe perspektywy danej lokalizacji.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z prosperowania wszystkich naszych sklepów, a to dopiero początek daleko zakrojonej ekspansji, jaką mamy w planach. Tylko w tym roku chcemy uruchomić kilkadziesiąt kolejnych sklepów, a nasze oczekiwania na następne lata działalności w Polsce sięgają dużo dalej - podkreśla Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.
Wobec przyjętych założeń sieć sklepów KiK planuje rozwój, zwiększając obroty i poszerzając zasięg działalności na obszarze całej Polski. W najbliższym czasie KiK planuje otwarcie sklepu w Bytomiu i Dębicy, jednak plany nie ograniczają się wyłącznie do zdobycia nowych rynków. Właściciele sieci zakładają systematyczny rozwój na terenie całego kraju, uwzględniając również miejscowości, w których sklepy sieci już istnieją.
Tagi: