Spółka Wittchen poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2017 wyniosły 11,5 mln zł, to o 25 proc. więcej niż w ubiegłym roku (było 9,2 mln zł).
W okresie od stycznia do kwietnia 2017 r. przychody wyniosły 48,2 mln zł, co stanowi wzrost o 22 proc. względem tego samego okresu w roku 2016 (było 39,5 mln zł).
Wittchen jest firmą rodzinną jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku europejskim. W swojej ofercie posiada szeroką gamę luksusowych produktów charakteryzujących się eleganckim stylem oraz ręcznym wykonaniem, które gwarantuje ich najwyższą jakość.
Wittchen to szeroka oferta produktów, w której dostępne są wyjątkowe kolekcje torebek, odzieży, perfum, butów, bagażu oraz wielu innych dodatków takich jak krawaty, apaszki, paski , czapki czy rękawiczki. Od jakiegoś czasu marka poszerza swoją ofertę o kolekcje odpowiednie również dla osób młodszych, ceniących oryginalny wygląd oraz nowoczesną stylistykę. Z myślą o nich powstała, między innymi, kolekcja torebek Young. Jest to połączenie różnorodnych stylów, wzorów, materiałów oraz ciekawej kolorystyki.