Dzięki Google Business View Internauci mogą „wejść” do środka obiektu i obejrzeć go od wewnątrz w serii połączonych zdjęć panoramicznych. Usługa jest zintegrowana z Google Street View, dzięki czemu możliwe jest płynne przejście z widoku ulicy do wirtualnego wnętrza galerii handlowej.
Zastosowanie technologii pozwala zapoznać się z ofertą centrum z dowolnego miejsca na świecie w nowatorskiej, atrakcyjnej wizualnie formie. Nowy sposób prezentacji wyróżnia Blue City w wynikach wyszukiwania Google, na mapach Google, zwiększa atrakcyjność wizytówki centrum w Google+, umożliwia też dodanie atrakcyjnej treści wizerunkowej do strony internetowej Centrum.
-
Uważnie śledzimy wszystkie nowości i pojawiające się nowe technologie. Jako pierwsi w kraju wiele lat temu wprowadziliśmy mapy interaktywne, zastępując całkowicie tradycyjne, papierowe plany centrum. Bardzo wcześnie zrozumieliśmy potęgę internetu i zaczęliśmy wykorzystywać reklamę w sieci do naszych celów, wierząc, że możliwa jest konwersja internautów na klientów centrum w świecie realnym. Dziś duża część naszego budżetu reklamowego lokowana jest w internecie – mówi dyrektor marketingu Blue City Krzysztof Sajnóg.
Blue City planuje wprowadzanie kolejnych nowinek technologicznych w tym roku, w ramach długoterminowej strategii cyfryzacji centrum. -
Nasi klienci od dłuższego czasu mogą korzystać z bezprzewodowego internetu na terenie galerii handlowej. Kilka lat temu wprowadziliśmy specjalne rozwiązanie informatyczne, które umożliwia personalizację przekazu reklamowego zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów, korzystających z elektronicznych kanałów komunikacji: strony WWW, aplikacji mobilnej i portali społecznościowych. Niebawem pojawią się kolejne udogodnienia, oparte na nowych rozwiązaniach – zapowiada Sajnóg.
Spacer Google Business View powstał przy współpracy z agencją reklamową Communication Unlimited oraz Rekomendowanym Fotografem Google Andrzejem Salskim, Think So.
Tagi: