Wirtualny spacer po Blue City

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-04-21 | 10:56
Jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Warszawie, CH Blue City zaprezentowało internautom pełny wirtualny spacer po swoim wnętrzu.
Dzięki Google Business View Internauci mogą „wejść” do środka obiektu i obejrzeć go od wewnątrz w serii połączonych zdjęć panoramicznych. Usługa jest zintegrowana z Google Street View, dzięki czemu możliwe jest płynne przejście z widoku ulicy do wirtualnego wnętrza galerii handlowej.
Zastosowanie technologii pozwala zapoznać się z ofertą centrum z dowolnego miejsca na świecie w nowatorskiej, atrakcyjnej wizualnie formie. Nowy sposób prezentacji wyróżnia Blue City w wynikach wyszukiwania Google, na mapach Google, zwiększa atrakcyjność wizytówki centrum w Google+, umożliwia też dodanie atrakcyjnej treści wizerunkowej do strony internetowej Centrum.
- Uważnie śledzimy wszystkie nowości i pojawiające się nowe technologie. Jako pierwsi w kraju wiele lat temu wprowadziliśmy mapy interaktywne, zastępując całkowicie tradycyjne, papierowe plany centrum. Bardzo wcześnie zrozumieliśmy potęgę internetu i zaczęliśmy wykorzystywać reklamę w sieci do naszych celów, wierząc, że możliwa jest konwersja internautów na klientów centrum w świecie realnym. Dziś duża część naszego budżetu reklamowego lokowana jest w internecie – mówi dyrektor marketingu Blue City Krzysztof Sajnóg.
Blue City planuje wprowadzanie kolejnych nowinek technologicznych w tym roku, w ramach długoterminowej strategii cyfryzacji centrum. - Nasi klienci od dłuższego czasu mogą korzystać z bezprzewodowego internetu na terenie galerii handlowej. Kilka lat temu wprowadziliśmy specjalne rozwiązanie informatyczne, które umożliwia personalizację przekazu reklamowego zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów, korzystających z elektronicznych kanałów komunikacji: strony WWW, aplikacji mobilnej i portali społecznościowych. Niebawem pojawią się kolejne udogodnienia, oparte na nowych rozwiązaniach – zapowiada Sajnóg.
Spacer Google Business View powstał przy współpracy z agencją reklamową Communication Unlimited oraz Rekomendowanym Fotografem Google Andrzejem Salskim, Think So.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-08-23 do 2015-08-23

Wirtualny spacer po Blue City

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.