Wiosna salonach Solar rozpoczęła się już 8 lutego. Wraz z nią marka dokonała zmian w swoim serwisie internetowym oraz e-sklepie i podjęła kontynuację działań promocyjnych w prasie modowej.
W nowej kolekcji Solar można znaleźć wiele nowych kolorów, printów i zwiewnych sukienek. Kampania promocyjna nowego sezonu objęła Internet, w którym marka odświeżyła swój wizerunek na stronie internetowej, profil na Facebooku oraz na Pintereście.
Wraz z nowym sezonem wiosna/lato 2013 Solar połączył swoje serwisy: tradycyjną stronę internetową oraz stronę sklepu on line. Od dzisiaj serwisy działają pod jednym wspólnym adresem solar-company.com.pl. Po wejściu na stronę wystarczy wybrać Kolekcję by znaleźć się w wirtualnym sklepie Solar. Wprowadzone zmiany ułatwią nawigację w serwisie i mają na celu przyczynić się do jeszcze przyjemniejszych zakupów internetowych.
Ponadto, działania promocyjne podjęte zostały także w prasie. W tym sezonie marka kontynuuje współpracę z topowymi magazynami modowymi: Elle, InStyle, Twój Styl, Viva!Moda i debiutuje na łamach Harper′s Bazaar. Informacje o najnowszej kampanii ukażą się także na portalach domodi.pl i la mode info.
Zobacz salony Solar w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Solar
Tagi: