Wielki sukces Galerii Emka

2017-05-25 | 17:00

20 maja miało miejsce długo wyczekiwane otwarcie Galerii Emka w Koszalinie, należącej do London & Cambridge Properties Ltd (LCP), jednej z największych brytyjskich firm na rynku nieruchomości w Europie. Efekt przebudowy i komercjalizacji obiektu okazał się spektakularnym sukcesem inwestora, a wielka inauguracja przyciągnęła do Galerii prawie 30 tys. koszalinian.   

Na Klientów w dniu otwarcia czekał bogaty program artystyczno-rozrywkowy, przygotowany we współpracy z lokalnymi instytucjami kulturalnymi. Jednak największą atrakcją był wieczorny koncert Margaret, zakończony pokazem fajerwerków.

Tłumy na otwarciu

Tylko 20 maja centrum odwiedziło prawie 30 tys. Klientów, a najemcy zrobili rekordowe obroty. Kilka salonów znalazło się na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży w Polsce, a kilkanaście - w ścisłej czołówce.

Bardzo cieszą nas opinie, jakie po otwarciu docierają do nas od naszych najemców. Są zachwyceni świetnymi wynikami sprzedażowymi w weekend otwarcia. Wiemy już, że duża frekwencja oraz wysokie obroty utrzymały się również w kolejnych dniach po inauguracji Emki i mamy nadzieję, że tak już pozostanie

– mówi Krystian Modrzejewski, Country Manager Poland w LCP.

Wśród koszalinian, którzy przyszli w sobotę na zakupy, najwięcej emocji wzbudziło otwarcie pierwszego piętra Galerii, które przez ostatnie kilka miesięcy było całkowicie zamknięte dla Klientów. Największym zainteresowaniem cieszyły się nowe salony: Grey Wolf, Giacomo Conti, Carry, Top Secret, Martes Sport, Genetic, CCC oraz Deichmann, Pepko, a także otwarty niedawno dwupoziomowy H&M i całkowicie odmieniony sklep RTV Euro AGD. W większości sklepów czekały na Klientów specjalne rabaty, które sięgały nawet 70%, nie dziwiły więc długie kolejki do kas.

Tłumy oblegały również nową strefę restauracyjną, chwaląc szeroką ofertę gastronomiczną najemców - Berlin Döner Kebap, Shanghai Kuchnia Chińska i Bistro Express oraz oryginalną aranżację przestrzeni. Największym hitem wystroju okazały się wiklinowe kosze plażowe, które ustawiono w charakterze foteli oraz klimatyczny neon z hasłem food courtu ,,Food on the beach”.

Dyrektor Galerii Emka, Jacek Sikorski przyznaje, że jest zadowolony z efektu metamorfozy. – Widać, że odmieniona Emka podoba się mieszkańcom Koszalina. Przez ostatnie dwanaście miesięcy ciężko pracowaliśmy na to, aby modernizacja Galerii spełniła oczekiwania naszych Klientów, ale było warto. Mam nadzieję, że to będzie ich ulubione miejsce w Koszalinie.

Galeria z potencjałem

To, że Galeria Emka ma duży potencjał, wiadomo było już w 2006 roku, gdy LCP kupowało nieruchomość. Najstarsza koszalińska galeria położona w środku dużego osiedla mieszkaniowego, mimo rosnącej konkurencji, wciąż cieszyła się dużą popularnością. Z czasem jednak, pojawiła się potrzeba, aby Emkę zmodernizować. Wielka metamorfoza mająca na celu dostosowanie Galerii do coraz wyższych standardów rynku centrów handlowych, ruszyła w maju 2016 roku.

Centrum powiększono do 15501,41 GLA i w ciągu dwunastu miesięcy całkowicie zmodernizowano jego wnętrze. Unowocześniono systemy odpowiadające za wygodę i bezpieczeństwo Klientów, stworzono dodatkowe klatki schodowe i taśmy ruchome oraz odnowiono toalety. Większość lokali została wyremontowana, a część z nich, jak na przykład Rossmann, Sano czy RTV Euro AGD - przeszła całkowitą przemianę. Odnowiono również powierzchnie wspólne, które teraz wyglądają elegancko i nowocześnie, a strefa restauracyjna utrzymana w stylu marynistycznym, okazała się hitem całej metamorfozy. Koncepcję powierzchni wspólnych i wyglądu Emki przygotowała firma VSF Creative, a przebieg prac koordynowała firma PGOM.

Nowi najemcy

Proces komercjalizacji Galerii, za który odpowiada firma BSC Real Estate Advisors początku przebiegał bardzo dynamicznie. Nowe lokale cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że już na dwa miesiące przed zakończeniem modernizacji, Emka wynajęta była w ponad 92%.

– Obecnie jesteśmy wynajęci już w 98% i mamy jeszcze tylko kilka wolnych powierzchni, ale za chwilę może ich już nie być. Po wielkim otwarciu Emki, otrzymaliśmy bardzo wiele zapytań i wkrótce podpisywać będziemy ostatnie umowy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu jakim okazała się modernizacja Galerii Emka! – mówi Krystian Modrzejewski.

Obecnie na 22 tys. m kw. powierzchni Emki znajduje się blisko 70 lokali: 45 sklepów, 12 punktów usługowych, restauracja, 4 punkty gastronomiczne, kawiarnia i lodziarnia oraz sala zabaw dla dzieci.

Nowy wizerunek Emki

Za przygotowanie eventu otwarciowego i stworzenie nowego wizerunku zmodernizowanej Galerii Emka, odpowiada Toolbox Marketing. Agencja obsługuje marketingowo Galerię Emka od początku tego roku, a zakres jej działań to przede wszystkim: rebranding, strategię, repozycjonowanie, eventy, PR, CSR i social media. Obecnie Toolbox koordynuje przebieg wielkiej loterii urodzinowej, która ruszyła w dzień po wielkim otwarciu. Natomiast na 3 czerwca przygotowuje duży event z okazji dnia dziecka i 15 urodzin Galerii.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Toolbox Marketing

Wielki sukces Galerii Emka

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.