Francuska marka odzieży męskiej Celio, która otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce w sierpniu tego roku, już w 2014 r. poszerzy sieć sprzedaży o kolejne salony. Marka obecna dotychczas w Polsce tylko w stolicy, wraz z nowym rokiem pojawi się również w Krakowie.
Wszystkie sklepy Celio działające w Warszawie zostały zaaranżowane zgodnie z nowym konceptem, który został wdrożony w mniej niż 10 salonach marki na całym świecie, w tym właśnie w polskich placówkach sprzedaży.
-
Do końca 2013 r. w Polsce będą działać 4 sklepy w Warszawie. W następnym roku zamierzamy uruchomić kolejne punkty sprzedaży w stolicy i rozpocząć ekspansję w Krakowie. Niektóre z umów są już podpisane, ale ciągle poszukujemy nowych lokalizacji - mówi Jérôme Poussin, country manager Celio.
Celio posiada ponad 1000 sklepów w 60 krajach. Na rynku Europy Środkowo-Wschodniej marka od 5 lat obecna jest także w Czechach oraz na Słowacji, gdzie w sumie funkcjonuje 14 sklepów sieci.
Tagi: