12 października 2013 r. miało miejsce wielkie otwarcie salonu camel active w Galerii Krakowskiej. Sklep ma powierzchnię 124 mkw. i jest kolejnym z czterech nowych punktów handlowych, które uruchomiła ostatnio sieć tego modowego brandu. W kalendarzu marki ważnymi datami były również 9 października – otwarcie salonu w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, 18 września – uruchomienie sklepu w CH Manufaktura w Łodzi oraz 11 września – inauguracja kolejnego w CH Blue City w Warszawie.
Salony camel active powstały w miejscu multibrandowych sklepów Le Mac. W ten sposób właściciel obydwu marek, wzmacnia międzynarodowy brand camel active, rezygnując jednocześnie z lokalnego, jakim jest Le Mac. Rebranding salonów ma zakończyć się w przyszłym roku.
–
Sieć multibrandowych salonów Le Mac została stworzona w Polsce i funkcjonowała tylko na naszym rynku. Zarząd firmy Bültel Bekleidungswerke GmbH postanowił w tym roku, w imię globalnej spójności strategii marketingowej, zrezygnować z tej marki – tłumaczy Karolina Mężyńska, odpowiedzialna za markę camel active w Polsce. –
Jednocześnie będziemy wzmacniali pozycję naszej marki, poprzez rozwijanie sieci salonów oraz wzmożone działania marketingowe.
Obecnie sieć salonów camel active obejmuje pięć placówek. Znajdują się one w następujących centrach handlowych: Blue City, Manufaktura, Galeria Bałtycka, Galeria Krakowska i Silesia.
Marka camel active jest skierowana do kobiet i mężczyzn ceniących sobie w równej mierze styl, jak i komfort ubioru. Odzież oraz obuwie camel active projektowane są według najnowszych trendów. Wyróżnia je wysoka jakość wykonania, dbałość o detale, a także funkcjonalność, które zapewniają zaawansowane technologie stosowane przez firmę w procesie produkcyjnym. Brand należy do portfolio marek Bültel International Fashion Group.
Tagi: